Jump to content
Geplaatst:
comment_378518

Zoals jullie ongetwijfeld al opgevallen is, is er een probleem met de postcount. Naar aanleiding van de topics in Feedback over de postcount, hebben we gekeken wat de mogelijkheden zijn van de postcount, maar tijdens het proberen van een idee is de postcount per ongeluk gereset. Omdat we verzuimd hebben een backup te maken, omdat we niet van plan waren een grote wijziging te maken, is dit niet meer eenvoudig te herstellen.

Er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing om de postcount weer op te laten tellen, maar het oorspronkelijke aantal posts per persoon moet handmatig worden ingevoerd. Hiervoor moet iedereen die zijn postcount terug wil, even een PB naar één van de admins sturen, met daarin zijn totaal aantal posts en wat andere informatie. Gebruik hiervoor het onderstaande lijstje, zodat we het snel kunnen verwerken.

Naam:

Gebruikersnummer:

Registratie-email:

Vermeld 'postcount' in de beschrijving van de PB. Je gebruikersnummer vind je links naast iedere post die je zet. Het emailadres moet het adres zijn waarmee je geregistreerd hebt op het forum, hieraan kunnen we je account namelijk snel mee terug vinden. Stuur deze PB svp. zo snel mogelijk, zodat we de postcount dit weekend nog kunnen herstellen.

Het aantal posts kun je berekenen door in je profiel al je posts in te zien (Profiel > Vind posts gebruiker) en het aantal pagina's te vermenigvuldigen met het aantal posts per pagina (Normaal gesproken is dit 25). Wanneer je actief bent in het Spelletjes Forum en/of Gang Talk, ga dan na hoeveel posts je hier gezet hebt (Bij Gang Talk kun je dit nagaan door op het aantal posts van het Gang Talk Topic van je gang te klikken, bij het Spelletjes Forum zul je een schatting moeten maken), en trek dit aantal van het totaal af.

Wees svp. eerlijk bij het doorgeven van je aantal posts. Een paar posts meer of minder is natuurlijk geen ramp, maar wanneer we erachter komen dat je deze mogelijkheid misbruikt om je postcount op te schroeven, wordt je postcount niet hersteld.

Excuses voor het ongemak

• Reacties 57
  • Bezichtigingen 8.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_379828
IK sta er ook bij :D

Maar alle Gmods en Admins wisten ervan. Vandaar dat .Levi. zei dat je nog steeds niet mocht boosten/spammen.

Echte een goede grap, ik trapte er ook in. Maar ik had in die PB er wel groot, en in het rood bij gezet dat het een grap was.

Edit: Mag ik hier wel posten? Ondanks dat het slotje eraf is?

Alle SL+ wisten ervan af, wij hadden zelf ook al meerdere grappen bedacht, maar niet deze, ik zelf ben er natuurlijk wel euh.... niet in getrapt :clown:

Geplaatst:
comment_379841

whahahaha :schater:

ben er dik ingetrapt :schater:

Volgend jaar maar goed uit mijn doppen kijken :D

Edit:Wow! Nu ik naar mijn posts kijk ligt het aantal wel ver van mijn PB af. In mijn BP stond 950 :bonk:

Bewerkt: door ikt

Geplaatst:
comment_379866

Ik sta erin hahahaha :D Maar dat betekent nog niet dat je er in bent getrapt :N

Dat deed ik uitvoorzorg voor mijn mooie poscount, ik ben niet gek :clown:

Geplaatst:
comment_379886
Sommigen lieten naast hun lijstje ook weten het niet helemaal zuivere koffie te vinden, anderen wensten ons veel sterkte met het vele werk, en weer anderen vonden het idee van een blunderende admin wel komisch. :puh:
Same here :) . Toen ik het voor het eerst zag was ik overtuigd dat het een grap was.. Maar toen ik een beginnende discussie tussen de admin opmerktte in een ander topic begon ik twijfelen. Dus heb ik ook maar een pb'tje gestuurd :$ . Maar wel eerst mijn complimenten gegeven vanwege het originele idee, maar mocht het toch geen grap zijn hier het lijstje blalbabla...

Maar aan de crew, nogmaals :klap: . Vanwege een geslaagde grap. Hoeveel posts zijn er gisteren wel niet geplaatst die alleen maar over die postcount gaan. :D

Geplaatst:
comment_379894
Sommigen lieten naast hun lijstje ook weten het niet helemaal zuivere koffie te vinden, anderen wensten ons veel sterkte met het vele werk, en weer anderen vonden het idee van een blunderende admin wel komisch. :puh:
Same here :) . Toen ik het voor het eerst zag was ik overtuigd dat het een grap was.. Maar toen ik een beginnende discussie tussen de admin opmerktte in een ander topic begon ik twijfelen. Dus heb ik ook maar een pb'tje gestuurd :$ . Maar wel eerst mijn complimenten gegeven vanwege het originele idee, maar mocht het toch geen grap zijn hier het lijstje blalbabla...

Maar aan de crew, nogmaals :klap: . Vanwege een geslaagde grap. Hoeveel posts zijn er gisteren wel niet geplaatst die alleen maar over die postcount gaan. :D

303 posts en ik ben er ook ingestonken maar goed gedaan. :klap:

Geplaatst:
comment_380024
Edit: Mag ik hier wel posten? Ondanks dat het slotje eraf is?

Ja, er stond een slotje op om te voorkomen dat mensen die het door hadden het hier te vertellen. ;)

Nog een opvalland detail: Er werd gezegd dat de men per ongeluk een reset had uitgevoerd. Er werd niet gezegd dat de postcount uitgeschakeld was. Wie een beetje goed opgelet had, zou het wel vreemd vinden waarom er geen posts meer bijkwamen, niet waar? ;)

Verder moet ik zeggen dat ik eerst ook zo stom was om het formuliertje ingevuld terug te sturen naar Patrick. Gelukkig kwam ik er 10 minuten later achter dat het 1 april was, en heb er snel een berichtje achteraan gestuurd dat ik hem doorhad. :puh: Helaas sta ik toch nog op de lijst. :(

Geplaatst:
comment_380046

Ik zat te twijfelen, maar nadat *naam vergeten* met een berichtje kwam waarin stond dat hij zijn rang naam (ruitje intikker enz...) nog steeds kon veranderen, terwijl dit alleen met 1000 post of meer kan, was ik om.

Toch op de lijst :clown:

Geplaatst:
comment_380089

Mag ik even zeggen dat jullie het wel heel simpel hebben gedaan? Toen ik zag dat mijn profiel nog dezelfde gegevens had, en dat in mijn Instellingen nog steeds Koekiemonster stond i.p.v. Postless Person dat er sprake was van een mod? :sst:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.