Jump to content
Geplaatst:
comment_378518

Zoals jullie ongetwijfeld al opgevallen is, is er een probleem met de postcount. Naar aanleiding van de topics in Feedback over de postcount, hebben we gekeken wat de mogelijkheden zijn van de postcount, maar tijdens het proberen van een idee is de postcount per ongeluk gereset. Omdat we verzuimd hebben een backup te maken, omdat we niet van plan waren een grote wijziging te maken, is dit niet meer eenvoudig te herstellen.

Er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing om de postcount weer op te laten tellen, maar het oorspronkelijke aantal posts per persoon moet handmatig worden ingevoerd. Hiervoor moet iedereen die zijn postcount terug wil, even een PB naar één van de admins sturen, met daarin zijn totaal aantal posts en wat andere informatie. Gebruik hiervoor het onderstaande lijstje, zodat we het snel kunnen verwerken.

Naam:

Gebruikersnummer:

Registratie-email:

Vermeld 'postcount' in de beschrijving van de PB. Je gebruikersnummer vind je links naast iedere post die je zet. Het emailadres moet het adres zijn waarmee je geregistreerd hebt op het forum, hieraan kunnen we je account namelijk snel mee terug vinden. Stuur deze PB svp. zo snel mogelijk, zodat we de postcount dit weekend nog kunnen herstellen.

Het aantal posts kun je berekenen door in je profiel al je posts in te zien (Profiel > Vind posts gebruiker) en het aantal pagina's te vermenigvuldigen met het aantal posts per pagina (Normaal gesproken is dit 25). Wanneer je actief bent in het Spelletjes Forum en/of Gang Talk, ga dan na hoeveel posts je hier gezet hebt (Bij Gang Talk kun je dit nagaan door op het aantal posts van het Gang Talk Topic van je gang te klikken, bij het Spelletjes Forum zul je een schatting moeten maken), en trek dit aantal van het totaal af.

Wees svp. eerlijk bij het doorgeven van je aantal posts. Een paar posts meer of minder is natuurlijk geen ramp, maar wanneer we erachter komen dat je deze mogelijkheid misbruikt om je postcount op te schroeven, wordt je postcount niet hersteld.

Excuses voor het ongemak

• Reacties 57
  • Bezichtigingen 8.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_380202

Toen maakte Joriz een site dat ging over GTA Sin City :) Iedereen stonk erin dat dat gewoon een echte site was maar tegendeel bleek waar ,het bleek dus een 1 april grap te zijn :)

Bewerkt: door The Italian

Geplaatst:
comment_380312

Ik ben er goed ingestonken :D In het begin dacht ik dat het serieus was.Maar toen ik het Topic nog eens herleesde merkte ik dat sommige dingen niet echt klopten :puh:

Bewerkt: door Velaro

Geplaatst:
comment_380368

Ik had het door 8)

Ik was extra alert op 1 April omdat ik in de ochtend in de maling ben genomen door mijn moeder.

Mijn gevoel zei dat dit niet klopte en het bleek zo te zijn. :*D

Geplaatst:
comment_380483

Ik had voor zekerheid PB gestuurd:

Eej,

Ik had een vraag is de postcount een 1 april grap of niet....

Als het zo is stuur even pm terug, Ik zal het niet doorvertellen

SilverDust

Was het maar waar, dat had een hoop werk gesteelt.

Van de andere kant is het ook wel een geluk dat het vandaag gebeurd,

nu maakt niemand er echt een groot probleem van..

PatrickW

Ik vond het zo toevallig op 1 April....

Maar wel leuk bedacht, je hebt van die mensen die niet eens weten wat voor dag het is ;)

Nice Work, Admins & G-Mods :klap:_O_:klap:_O_:klap:_O_:klap:

SilverDust ;)

Geplaatst:
comment_380630

Mooi bedacht !

Zelf lette ik niet veel op het post probleem ( grap ) maar vind hem wel lol.

Iedereen was ongerust en dacht dat het echt was , Dik geslaagd !

Naja , gelukkig heb ik niks gestuurt want het zou nogal raar zijn als sommige leden posts hebben en andere niet.. :engel:

Geplaatst:
comment_386871
IK sta er ook bij :D

Maar alle Gmods en Admins wisten ervan. Vandaar dat .Levi. zei dat je nog steeds niet mocht boosten/spammen.

Op dit forum mag je nooit spammen, ik snap dus best dat Levi dat gezegt heeft. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen :schater:

Ik ben er net niet ingetrapt anders had mijn naam ook in het lijstje gestaan.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.