Jump to content
Geplaatst:
comment_378705

aangezien ik heel veel van horrorfilms houd. zou ik jullie mening wille horen. wat vinden jullie nou egt een top-horrorfilm waarbij je egt een lekker een avond kunt griezelen.

ik heb gezocht naar een horrortopic maar nix gevonden.

dus wat vinden jullie nou de engste film die je ooit heb gezien...

dit zijn de mijne...

Stephen king's IT (lekkere schrikmomenten en goed verzone)

What lies Beneath (perfecte Thriller)

Wrong Turn (lekker bloederig)

• Reacties 150
  • Bezichtigingen 13.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_426722

Nou zal ik eens een paar goede horror-films noemen:

The Grudge (Vooral de Japanse versie...).

Saw, Saw II.

Final Destination, Final Destination II, Final Destination III.

The Ring, The Ring II.

A Nightmare On Elmstreet.

The Village.

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_504930

ik kijk niet zoveel horrorfilms maar laatst lagen er 2 dvd's op tafel dus ik die maar ff kijken : the exorcist 1 en the exorcist the beginning. wtf die films waren echt vet eng :klap: Deel 1 was echt gaaf en the beginning(waarom hij zo heet snap ik niet omdat hij pas in 2004 uitgekomen is, jaren na deel 1 :? ) was minder maar ook echt eng, alleen jammer dat hij pas na een uur ofzo echt eng begint te worden en daarvoor het alleen een inleiding is in het verhaaltje. :)

:cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_510754
ik kijk niet zoveel horrorfilms maar laatst lagen er 2 dvd's op tafel dus ik die maar ff kijken : the exorcist 1 en the exorcist the beginning. wtf die films waren echt vet eng :klap: Deel 1 was echt gaaf en the beginning(waarom hij zo heet snap ik niet omdat hij pas in 2004 uitgekomen is, jaren na deel 1 :? ) was minder maar ook echt eng, alleen jammer dat hij pas na een uur ofzo echt eng begint te worden en daarvoor het alleen een inleiding is in het verhaaltje. :)

:cya:

Ik heb the exsorsist nog niet gezien. Wat ik wel weet is dat hij erg eng zou zijn. En dat de soundtrack dezelfde is als dat van bassie en adriaan :D

Geplaatst:
comment_511854

Toppers: Prince of Darkness bij horror

Bij thriller vind ik o.a The Ring wel goed, maar er zijn er zovelen....

Allerslechtste zijn en blijven uiteraard de Scream films :D

Meningen verschillen uiteraard.

Geplaatst:
comment_512403

The boogeyman vond ik wel vet alleen als je het monster op een gegeven moment te zien krijgt ziet ie er echt NEP UIT!! En dat vond ik best wel spoil. Verder vind ik Saw ook wel leuk maar niet eng, meer spannend, net als the butterfly effect en Scream. Ik vond the Blair witch Project echt saai, alleen de nachtelijke stukjes waren wel leuk, en als ze ruzie gingen maken, en het leek wel op een echte reportage maar het was erg saai ik viel toen bijna in slaap(was op een slaap feest) maar heb gehoord dat BWP 2 spannender dus meer actie en ook enger is dus die wil ik nog wel zien. The grudge vond ik ook wel leuk, maar net al bij the boogeyman vond de zombie mensen er nep uitzien en daarom was die ook niet eng. Ehm dan heb je nog Hide and Seek, die vond ik wel eng ook wel geloofwaardig, en ook een aanrader dat is een van de weinige horror/thriler films waarbij ik ECHT heb zitten griezelen.

Bewerkt: door wakkiegeslacht

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.