Jump to content
Geplaatst:
comment_378705

aangezien ik heel veel van horrorfilms houd. zou ik jullie mening wille horen. wat vinden jullie nou egt een top-horrorfilm waarbij je egt een lekker een avond kunt griezelen.

ik heb gezocht naar een horrortopic maar nix gevonden.

dus wat vinden jullie nou de engste film die je ooit heb gezien...

dit zijn de mijne...

Stephen king's IT (lekkere schrikmomenten en goed verzone)

What lies Beneath (perfecte Thriller)

Wrong Turn (lekker bloederig)

• Reacties 150
  • Bezichtigingen 13.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1061739

Wat denk je dat er voor films hier staan :duh: kies maar. :tu:

Maar ik zou voor deze gaan.

The grudge 1,2

House of wax

Alien en predator beide films, maar ook alien vs. predator 1,2

1408

Hannibal films

Frankenfish

Silent hill

Jason x

Bewerkt: door Forever GTA

Geplaatst:
comment_1063267
Wat denk je dat er voor films hier staan :duh: kies maar. :tu:

Maar ik zou voor deze gaan.

The grudge 1,2

House of wax

Alien en predator beide films, maar ook alien vs. predator 1,2

1408

Hannibal films

Frankenfish

Silent hill

Jason x

Tuurlijk, maar ik vraag de leden om informatie.

Misschien pak ik dan net wel de verkeerde dvd, dus daarom is het best wel handig om altijd te vragen toch ;)

Bedankt trouwens voor je lijstje !

MVG, Fuffie.

Geplaatst:
comment_1063552

Ik ken er nog een. El Orfanato. Het is een Spoanse horror, over een oud weeshuis voor gehandicapte kinderen. Dus het is sowieso creepy, vooral als ze rondlopen met een verbrand hoofd etc. Aanradertje..

Geplaatst:
comment_1063887
Ik ken er nog een. El Orfanato. Het is een Spoanse horror, over een oud weeshuis voor gehandicapte kinderen. Dus het is sowieso creepy, vooral als ze rondlopen met een verbrand hoofd etc. Aanradertje..

Waarom is dat griezelig? Worden ze zombies ofzo.

Ik heb zelf friday the 13th gezien.Echt een gruwelijke film maar ook een van de beste.

Geplaatst:
comment_1065672

The Grudge is goed.

De Hannibalfilms vond ik tegenvallen. Er waren mensen flauw gevallen in de bioscoop maar snap tot op de dag van vandaag nog niet waarom.

Ecte gruwelijk goede horrorfilms zijn er niet echt vind ik. Ik heb een keer ergens eentje deels gezien en die was heel erg goed. Maar weet de naam niet meer. Maar het bloed en lichaamsdelen vlogen in het rond :Y Is wel al 12 jaar geleden dus al een oudere film

Geplaatst:
comment_1065812
De Hannibalfilms vond ik tegenvallen. Er waren mensen flauw gevallen in de bioscoop maar snap tot op de dag van vandaag nog niet waarom.

Snap ik zelf ook niet, maar wat dacht je van een schedel die opengemaakt is en half de hersens laat zien, iemand die opgehangen wordt aan z'n ingewanden en veel meer.

Mensen gingen ook dood of kotsen bij ''passion of the christ'' :?

Geplaatst:
comment_1065834
The Grudge is goed.

Ecte gruwelijk goede horrorfilms zijn er niet echt vind ik. Ik heb een keer ergens eentje deels gezien en die was heel erg goed. Maar weet de naam niet meer. Maar het bloed en lichaamsdelen vlogen in het rond :Y Is wel al 12 jaar geleden dus al een oudere film

Evil dead? Of zombie films.Waar ging het over?

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1101089
The Mist is een aanradar, moet je zeker eens een keer kijken. Ik ga niks verklappen, download het maar ofzo. Of vraag het aan de lokale videotheek. :clown:

Vreten die monsters mensen? Is ie heel eng ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.