Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_378853 hoi, ik speel mta vc en nu heb ik een paar auto's vervangen zoals de sabreturbo, stinger en nog een paar maar nu zegt m'n client als ik op start game druk 'you runned a modifes version of mta' dus nu kan ik geen mta meer spelen, dus wie heeft er een oplossing dat ik weer mta vc kan spelen ? is er bijvoorbeeld een tool of programmaatje voor of iets anders ?
Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_379033 Heb je wel de originele bestanden bewaart.Want zonder die ben je niets meer met MTA:VC. Je hebt dus een backup nodig van de originele.anders moet je alles opnieuw installeren. -------------------
Geplaatst: 1 april 200619 jaren Auteur comment_379112 maar is er geen tool of programmaatje voor? dan kan ik gewoon met de auto mods mta spelen.
Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_379308 maar is er geen tool of programmaatje voor?dan kan ik gewoon met de auto mods mta spelen. mag niet van de EULA (End-User License Agreement) van MTA je bent verplicht om met een schone GTA installatie te spelen
Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_379319 mta controleert alleen op handling lines installeer gewoon een backup handling.cfg en een backup vehicles.ide deze staan vast wel op gtagames
hoi,
ik speel mta vc
en nu heb ik een paar auto's vervangen zoals de sabreturbo, stinger en nog een paar
maar nu zegt m'n client als ik op start game druk 'you runned a modifes version of mta' dus nu kan ik geen mta meer spelen,
dus wie heeft er een oplossing dat ik weer mta vc kan spelen ?
is er bijvoorbeeld een tool of programmaatje voor of iets anders ?