Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_378971 Hee ik ben met een mod bezig, maar ik weet de dff en txd van de predator niet. Als ikke predator.txd/dff intyp krijg ik eentje die niet werkt ) ; Kan iemand me helpen Alvast bedankt!
Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_379141 Hee ik ben met een mod bezig, maar ik weet de dff en txd van de predator niet. Als ikke predator.txd/dff intyp krijg ik eentje die niet werkt ) ; Kan iemand me helpen Alvast bedankt! Je bedoeld dat je de boot "predator" wilt modden maar dat je hem nie vind in de GTA3.IMG? Ik vind hem nogtans perfect hoor. en hij staat volluit geschreven in de img hoor. Wat soms t'probleem is dat ze de naam afkorten zoals de greenwood bvb. Maar niet deze hoor
Geplaatst: 1 april 200619 jaren Auteur comment_379145 Maar telkens als ik die txd vervang krijg ik hem niet in het spel
Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_379175 Maar telkens als ik die txd vervang krijg ik hem niet in het spel Hmmm bizar. Maar zeker niks nieuw. De meesten die het hebben vergissen hun simpel weg tussen de originele en de gemodde. maar diet is te checken door ze allebij es door TXD workshop te trekken he. of heb ik het mis en zie je gewoon je mod in het spel maar dan totaal ongetextureerd? zo ja zou ik toch de tut textureren in 3Ds max es doornemen;)
Geplaatst: 2 april 200619 jaren Auteur comment_380104 Maar ik textuur met txd workshop en paint... Bewerkt: 2 april 200619 jaren door erterer0
Hee ik ben met een mod bezig, maar ik weet de dff en txd van de predator niet. Als ikke predator.txd/dff intyp krijg ik eentje die niet werkt ) ; Kan iemand me helpen
Alvast bedankt!