Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_378983 hier de nieuwe mod van me van 1april 2006 hahaha het is geen grap om jullie te foppen hoor dit mod bezorgt dat 3bekendste gangs nieuwe members (best wel chill) - Ballas - Grove street - Vagos hier de screens Ballas - de clowns Vagos - 3 verschillende oude boerinnen (jij kan ook zonder de MIB in grove street kiezen) zie read me voor meer info's Grove street - Men in Black (2verschillende mannen) (een van de goede easter egg zou ik noemen) >>> DOWNLOAD<<<
Geplaatst: 2 april 200619 jaren comment_380142 Whahahaha, zeer hilarisch. Die auto van de Ballas is ook heel cool Die Vagos vind ik wat tegenvallen, moet ik zeggen, maargoed. Men in Black is ook cool 8/10
Geplaatst: 2 april 200619 jaren comment_380157 Cool,e mod SWYV . Je brengt de laatste tijd erg leuke mods uit . Ik geef deze een 8.1/10. Greetz
Geplaatst: 7 april 200619 jaren comment_384459 ik vind vagos lachen ballaz is goed gemaakt, maar mijn mening ik vind het niet echt realistisch grove street is vet
hier de nieuwe mod van me van 1april 2006 hahaha het is geen grap om jullie te foppen hoor
dit mod bezorgt dat 3bekendste gangs nieuwe members (best wel chill)
- Ballas
- Grove street
- Vagos
hier de screens
Ballas - de clowns
Vagos - 3 verschillende oude boerinnen
(jij kan ook zonder de MIB in grove street kiezen) zie read me voor meer info's
Grove street - Men in Black (2verschillende mannen)
(een van de goede easter egg zou ik noemen)
>>>
DOWNLOAD<<<