Ik open hier even een apart topic voor, omdat het niet de bedoeling is dat er voor elke Wielerklassieker die er in de komende weken gehouden gaat worden, een apart topic wordt geopend. Hier kun je dus terecht voor de Wielerklassiekers van 2006.
Zojuist is er al 1 verreden: De Ronde Van Vlaanderen ("Vlaanderens Mooiste"). Ik heb de koers gekeken en ik vond het redelijk saai : Tom Boonen was oppermachtig. Boonen controleerde de volledige koers en kwam in een kopgroep terecht met onder anderen de Nederlander Karsten Kroon. Uit die kopgroep wist Boonen te ontsnappen met nog een Belg, waarna Boonen de sprint won. Dus, zoals iedereen had verwacht, heeft Tom Boonen de Ronde Van Vlaanderen gewonnen.
Ik open hier even een apart topic voor, omdat het niet de bedoeling is dat er voor elke Wielerklassieker die er in de komende weken gehouden gaat worden, een apart topic wordt geopend. Hier kun je dus terecht voor de Wielerklassiekers van 2006.
Zojuist is er al 1 verreden: De Ronde Van Vlaanderen ("Vlaanderens Mooiste"). Ik heb de koers gekeken en ik vond het redelijk saai
: Tom Boonen was oppermachtig. Boonen controleerde de volledige koers en kwam in een kopgroep terecht met onder anderen de Nederlander Karsten Kroon. Uit die kopgroep wist Boonen te ontsnappen met nog een Belg, waarna Boonen de sprint won. Dus, zoals iedereen had verwacht, heeft Tom Boonen de Ronde Van Vlaanderen gewonnen.