Jump to content
  • Reacties 45
  • Bezichtigingen 6.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wie speelt er nog wel eens GTA 2?! 50 leden hebben gestemd

1. 1. Wie speelt er nog wel eens GTA 2?!

• Jazeker
      18
    • Nee, nooit meer..
      12
    • GTA 3 of VC is beter
      12
    • Heb hem nog nooit gehad!
      5

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_8139

Jazeker speel ik GTA2 nog (helaas behoor ik tot een bedreigde soort). Multiplayer GTA2 is onovertroffen, juist vanwege de top-down view. Daarnaast ben ik begonnen aan GTA2 editors.

Easteregg

Geplaatst:
comment_8571

Je kan in het 2e level geraken als je zoveel geld hebt (weet nie meer oeveel) Voor in het derde level is dat 3miljoen je kan het ook met missies. Dat is toffer.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_9509

K weet niet veel meer van GTA 2 (het is al zoo lang geleden dat ik m voor het laatst speelde) maar ik weet nog wel dat ik hem Retestrak vond, ik schafte hem 2 jaar na uitkomst aan denk ik( NIET LACHEN!!) :lol: :lol:

Al die gangs, al die opdrachten, en de spanning van de missies.

Maar GTA 3 overtreft hij voor mij niet (nu alleen nog zien of VC het nog eens gaat doen op me compu) Grrrrrr :angry:

Geplaatst:
comment_9856

O ja afvallig?

Kijk het is 2/3 jaar geleden dat ikh et het voor het laatst speelde.

Maar ik weet ook nog wel dat er bijv. op het Redneck eilend een lang bruggetje + sprong is te vinden waarmee je naar een geheime auto toe kunt rijden, en je bij de tweedehandse auto zaak dan bijv. een brandweerwagen met vlammenwerper kan jatten.

Hoezo een afvallige? :puh:

Geplaatst:
comment_11591

Ik heb GTA2 nog niet eens zo heel lang geleden nog bij de Mediamarkt nog zien liggen... Voor €2,50 :puh:

Regelmatig even kijken bij de aanbiedingen, GTA2 is nog regelmatig te vinden, maar meestal met maar een paar exemplaren in één winkel.

Fijn te horen dat er nog vraag is naar GTA2 :) Dat doet een fan goed :)

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_24589

Ja, het is niet moeilijk, maar ik moet je wel waarschuwen; GTA2 is niet echt... stabiel... Dus houd er rekening mee dat er wat problemen bij kunnen komen kijken...

's kijken... Om te beginnen de CD-rom invoeren en de GTA2 Manager openen > network;

TCP/IP verbinding;

bij Protocol Connection het IP van de host invoeren;

start network game;

Join (als je meedoet met een spel) of host (als je het spel zelf maakt);

Wachten tot al je tegenspelers in de lijst verschijnen;

wachten tot het spel begint, of (als je host) op start drukken;

heel belangrijk: Zolang het beeld zwart is, met je klavieren overal afblijven tot het spel daadwerkelijk start, want anders heb je een zeer verhoogde kans dat het spel vastloopt. En geloof me, dat is frustrerend!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.