Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

62% compleet en toen?

Beste mede GTA verslaafden,

Ik ben nu in VC voor 62% gevorderd en heb eigenlijk geen idee hoe verder te moeten. Alle assets zijn volbracht, alle gangbare missies ook, heb zelfs 100/100 verborgen attributen gevonden, maar toen.....

Ik zou graag de tip willen hebben hoe nu verder te moeten, staat niet voor niets maar 62% voltooid, dus er is nog een weg te gaan, maar die weg kan ik even niet vinden.

Ik wil deze eerst uitspelen alvorens ik naar San Remo toe ga (en ja ik ben een laatbloeier in het ontdekken van GTA, sorry, lol).

Zie jullie reacties graag tegemoet, alvast dank op voorhand,

Gerard

Featured Replies

Hey.

Waarschijnlijk moet jij de ambulancemissie, brandweermissie, vagilantemissie en dergelijke uitvoeren. Klik ===>HIER<=== voor de 100% checklist van Wikigta. Daarin staat precies wat je allemaal nog moet doen voor de 100%

Succes :cya: .

• Author

Bedankt voor jullie beide zeer snelle reactie. Nu ga ik nog meer plezier beleven de komende tijd om alle aanverwante missies e.d. uit te gaan voeren. Ik weet in ieder geval nu waarnaar ik op zioek moet gaan.

Gerard

eej DanceMusic4u,

Misschien moet je ook nog de rampages en hiddenpackages en robberies doen 8)

JoV

• Author

hee Jov,

Alle hidden packages zijn er en de rampages ben ik mee bezig. Ook wel handig dat ik nu weet waar ik ze alle 35 kan vinden. Thx anyway.

Gerard

heb je de bedrijf misies gedaan de vilgante missie enz ik weet niet precies waar je ben met 62 %

maar alle missies die je ken doen staan op gtagames daar kan je kijken ookal vind je het antwoordt een beetje vaag