Jump to content
Geplaatst:
comment_381641

ej gta-gamers;)

wie kan mij vertellen waar ik de tunnel naar Francis International Airport kan vinden vanaf het 2e eiland?

er is nl. zo'n missie waarbij je Ray Macholwski (je weet wel die corrupte agent) weg moet brengen naar het vliegveld maar op de brug staaan politie agenten die je wagen kapot schieten!

groetjes

ruben

Featured Replies

• 4 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_484290

je kan ook gewoon over de brug met een tank die kun je met de cheat 'giveatank; laten komen die is kogelvrij en zal de politie de fbi of wat dan ook je niet neetschieten

Geplaatst:
comment_486382

wat het op de PC is weet ik niet maar ik weet wel dat die tunnel te vinden is dichtbij Donald Love's appartement het is wel lastig om je daar door die roltrap te wurmen met je auto mijn auto is daar dan ook een keer in vlammen opgegaan omdat ik te veel botste...

Geplaatst:
comment_486405

Als je de missie Arms Shortage slim gespeeld zou hebben zou je de kogelvrije Barracks OL daaruit kunnen gebruiken, dan kan je gewoon doorijden, hoeveel ze ook schieten. Anders moet je met een sportwagen (vanwege de tijd) door de tunnel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.