Vaak hoor je : '' Hoe maak ik mijn forum/site groot? ''
Dat kan op een aantal manieren.
Dat zal ik jullie eens gaan vertellen.
Eigenlijk is alles wel héél simpel !
Wat mag jou site vooral niet bevatten :-
Te véél spel fouten.
- Fouten met HTML code's ( of andere code's ).
- Jou users moeten vooral geen grof taal gebruik gebruiken.
- Niet te véél tekst , misschien verstandig om ook wat plaatjes erbij te doen.
Zo zijn er nog véél en véél meer dingen wat jou site/forum niet mag bevatten.
Kort om , alle fouten moeten er gewoon uit.
Hoe krijg ik meer members/gasten ?
Ga samenwerken met andere site's/forums .
Niet op je luie gat zitten , want die gasten komen echt niet vanzelf hoor.
Vraag bijv. aan een andere webmaster van die site/forum ofals je een afflitate banner mag plaatsen.
Of vraag of jou site URL op zijn pagina mag komen.
Voeg ook bijv. jou website toe aan Google.nl / MSN.nl / Yahoo.nl .
Ook is het verstandig om een domein aan te schaffen.
Dat hoeft niet altijd , maar het ene forum heeft meer geluk dan de ander forum.
Ik heb mijn afflitate banners wel op andere site's , maar er komen nooit gasten.
Het is natuurlijk ook slim om je banner aantrekkelijk te maken.
Neem een voorbeeld als er een mooie meisje/jongen op het strand loopt.
Dat vindt je meestal ook wel aantrekkelijk.
Als je een mooie banner maakt , heb je véél meer kans op gasten/members.
Hoe maak ik een aantrekkelijke banner?
Als beste kun je er véél leuke animatie's in jou banner zetten , dan kijken de mensen er meestal al naar.
Het hoeft ook niet te overdreven , niet te véél animatie's dus.
Misschien kun je ook denken aan de achter grond .
Ik weet ook niet véél van banners maken , maar dan hoor je ook bij de echte expers te zijn ( bijv. .Levi. - Slimm etc. )
Tips van de members van GTAForum! :
Tip from Pietje// :
Als je op een forum komt, staat het beter als alle cato's vol staan, al is het maar één topic per cato. Het staat al beter en wat proffesioneler uit wanneer een forum wat voller staat, al zeg ik het zelf. Ook een logo bij het forum vind ik zelf wat proffesioneler staan, en zeker goede indeling van teksten, (geen spelfouten, (en dan met name dan ook dat de crew van het forum goede teksten maakt zónder spelfouten, het staat al een stuk proffesioneler als de crew goed geregeld is) goeie alinea's, ik heb gemerkt dat een tekst fijner leest wanneer het goed ingedeeld is met alinea's e.d., dan één groot brok tekst) .
Tip(s) van Grove st. :
Meestal is een voller forum veel prof. Ook een goede crew die vaak erop komt is een goede start. Natuurlijk is een mooie header bovenaan het forum aantrekkelijk en speciale acties. Zorg ook dat alles netjes is ingedeeld, zorg ook voor een F.A.Q en een Helpdesk, voor de nodige vragen. Goede regels niet van paar dingen onder elkaar.
Tip van Arjen :
Ik zou niet direct een forum maken. Het gevolg daarvan is dat een paar leden zich registreren, wat gaan posten en verder niets. Als je site goed bezocht word en je maakt dan een forum, heb je kans dat ze massaal gaan registreren en dat je je forum sneller kunt uitbreiden. (etc. etc)
Hey ,
Vaak hoor je : '' Hoe maak ik mijn forum/site groot? ''
Dat kan op een aantal manieren.
Dat zal ik jullie eens gaan vertellen.
Eigenlijk is alles wel héél simpel !
Wat mag jou site vooral niet bevatten :-
Te véél spel fouten.
- Fouten met HTML code's ( of andere code's ).
- Jou users moeten vooral geen grof taal gebruik gebruiken.
- Niet te véél tekst , misschien verstandig om ook wat plaatjes erbij te doen.
Zo zijn er nog véél en véél meer dingen wat jou site/forum niet mag bevatten.
Kort om , alle fouten moeten er gewoon uit.
Hoe krijg ik meer members/gasten ?
Ga samenwerken met andere site's/forums .
Niet op je luie gat zitten , want die gasten komen echt niet vanzelf hoor.
Vraag bijv. aan een andere webmaster van die site/forum ofals je een afflitate banner mag plaatsen.
Of vraag of jou site URL op zijn pagina mag komen.
Voeg ook bijv. jou website toe aan Google.nl / MSN.nl / Yahoo.nl .
Ook is het verstandig om een domein aan te schaffen.
Dat hoeft niet altijd , maar het ene forum heeft meer geluk dan de ander forum.
Ik heb mijn afflitate banners wel op andere site's , maar er komen nooit gasten.
Het is natuurlijk ook slim om je banner aantrekkelijk te maken.
Neem een voorbeeld als er een mooie meisje/jongen op het strand loopt.
Dat vindt je meestal ook wel aantrekkelijk.
Als je een mooie banner maakt , heb je véél meer kans op gasten/members.
Hoe maak ik een aantrekkelijke banner?
Als beste kun je er véél leuke animatie's in jou banner zetten , dan kijken de mensen er meestal al naar.
Het hoeft ook niet te overdreven , niet te véél animatie's dus.
Misschien kun je ook denken aan de achter grond .
Ik weet ook niet véél van banners maken , maar dan hoor je ook bij de echte expers te zijn ( bijv. .Levi. - Slimm etc. )
Tips van de members van GTAForum! :
Tip from Pietje// :
Als je op een forum komt, staat het beter als alle cato's vol staan, al is het maar één topic per cato. Het staat al beter en wat proffesioneler uit wanneer een forum wat voller staat, al zeg ik het zelf. Ook een logo bij het forum vind ik zelf wat proffesioneler staan, en zeker goede indeling van teksten, (geen spelfouten, (en dan met name dan ook dat de crew van het forum goede teksten maakt zónder spelfouten, het staat al een stuk proffesioneler als de crew goed geregeld is) goeie alinea's, ik heb gemerkt dat een tekst fijner leest wanneer het goed ingedeeld is met alinea's e.d., dan één groot brok tekst) .
Tip(s) van Grove st. :
Meestal is een voller forum veel prof. Ook een goede crew die vaak erop komt is een goede start. Natuurlijk is een mooie header bovenaan het forum aantrekkelijk en speciale acties. Zorg ook dat alles netjes is ingedeeld, zorg ook voor een F.A.Q en een Helpdesk, voor de nodige vragen. Goede regels niet van paar dingen onder elkaar.
Tip van Arjen :
Ik zou niet direct een forum maken. Het gevolg daarvan is dat een paar leden zich registreren, wat gaan posten en verder niets. Als je site goed bezocht word en je maakt dan een forum, heb je kans dat ze massaal gaan registreren en dat je je forum sneller kunt uitbreiden. (etc. etc)
Ik heb dit expres effies gemaakt.
Zodat er een goede tut uit kan komen!
Dank jullie wel voor jullie tips!
--------------------------------------------------------------------------------
Dit is mijn tut , ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
En anders mag je het natuurlijk wel vragen!
Zo super goed in tuts maken ben ik nog niet.
Maar deze moet beter zijn dan mijn andere tut!
Groeten,
Wesley_GTA
Bewerkt: door Wesley_GTA