Ik heb een gebouw uit gta3 gehaald om die in San andreas te zetten. Om onbekende reden is dit gebouw open op een paar plekken aan de bovenkant (misschien om poly's te besparen omdat je gta3 toch niet kan vliegen) Ik heb dus de dff uit gta3 gehaald, geïmporteerd in 3dsmax, Geëxport als SA dff, er een col van gemaakt, en in gta Sa geplaatst. Tot zover ging het goed, ook ingame. Maar ik wil dus die open plekken dichten. Dus ik heb met 3dsmax een edge geselecteerd en die verlengt met shift+move. Als ik nu de dff exporteer en in Sa zet dan chrasht het spel. Toen dacht ik dat heeft iets te maken met die collision boxes, die in 3dsmax zichtbaar zijn. Dus ik heb die allemaal verwijderd, maar helaas chrasht het spel nog steeds. In de mapviewer is er echter niks aan de hand. Weet iemand misschien wat ik fout doe?
Hey mensen,
Ik heb een gebouw uit gta3 gehaald om die in San andreas te zetten. Om onbekende reden is dit gebouw open op een paar plekken aan de bovenkant (misschien om poly's te besparen omdat je gta3 toch niet kan vliegen) Ik heb dus de dff uit gta3 gehaald, geïmporteerd in 3dsmax, Geëxport als SA dff, er een col van gemaakt, en in gta Sa geplaatst. Tot zover ging het goed, ook ingame. Maar ik wil dus die open plekken dichten. Dus ik heb met 3dsmax een edge geselecteerd en die verlengt met shift+move. Als ik nu de dff exporteer en in Sa zet dan chrasht het spel. Toen dacht ik dat heeft iets te maken met die collision boxes, die in 3dsmax zichtbaar zijn. Dus ik heb die allemaal verwijderd, maar helaas chrasht het spel nog steeds. In de mapviewer is er echter niks aan de hand. Weet iemand misschien wat ik fout doe?