Geplaatst: 5 april 200619 jaren comment_383043 Even een vraagje: op GTAgames kun je filmpjes downloaden, maar ik zou zelf ook van die filmpjes willen maken. Maar hoe kun je dat doen? Is er een programmaatje dat je daarvoor moet downloaden ofzo? alvast bedankt!
Geplaatst: 5 april 200619 jaren comment_383050 Eej, Hiervoor heb je Fraps nodig. Meer uitleg in dit topic: Klik Of kijk nog eens tussen deze dingen: Klik. Hier vind je vast je antwoord wel SilverDust
Geplaatst: 5 april 200619 jaren comment_383082 Met fraps neem je inderdaad op, met Windows moviemaker kun je filmpjes monteren en en er muziek achter zetten. In één van mijn eerste topics op dit forum heeft synchro mij een keer uitgelegd hoe je dit allemaal kan doen. Synchro, nog bedankt daarvoor. Zie dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12695&hl= Succes.
Geplaatst: 5 april 200619 jaren comment_383089 Dit hoort thuis in het San Andreas media forum. Topic moved
Geplaatst: 13 april 200619 jaren comment_389945 kan iemand me uitleggen hoe dat fraps werkt, hoe je die filmpjes moet opnemen
Even een vraagje: op GTAgames kun je filmpjes downloaden, maar ik zou zelf ook van die filmpjes willen maken. Maar hoe kun je dat doen? Is er een programmaatje dat je daarvoor moet downloaden ofzo? alvast bedankt!