Geplaatst: 5 april 200619 jaren comment_383095 hallo allemaal. bij MTA-VC is een deathmatch server. nu vraag ik me af of er ook een Deatmatch of Free roam server komt. Misschien weet een van jullie of er een Deatmatch of Free roam server komt. zo ja? meld het dan hier als je de "features" er ook van weet meld dat dan ook a.u.b. als je het niet weet zeg dan boven aan je post nee ik weet het niet en maak als je wilt een wish list. het lijkt me namelijk wel geinig om jullie ideeen te horen greetz plippop
Geplaatst: 7 april 200619 jaren comment_384444 Wtf hebben we hier nu over mta:sa of sa:mp. Blijf een keer ontopic.... Jullie dwalen totaal af.
Geplaatst: 7 april 200619 jaren comment_384513 [MTA:SA RM is ronduit bagger Zucht, waarom MOET jij nou altijd weer MTA afkraken als er ook maar iets slechts word gezegd over SA:MP Dat jij SA:MP veel beter vind als MTA:SA dat weten we nu echt wel hoor.... Lees ook ff het gedeelte wat ik quote...@ewoud: Joriz ging offtopic (ik reageerde alleen maar )
Geplaatst: 7 april 200619 jaren comment_384551 Zeg het dan alleen tegen jouw, ik praat in de algemeenheid. Ontopic nu...
hallo allemaal.
bij MTA-VC is een deathmatch server.
nu vraag ik me af of er ook een Deatmatch of Free roam server komt.
Misschien weet een van jullie of er een Deatmatch of Free roam server komt.
zo ja? meld het dan hier
als je de "features" er ook van weet meld dat dan ook a.u.b.
als je het niet weet zeg dan boven aan je post nee ik weet het niet en maak als je wilt een wish list.
het lijkt me namelijk wel geinig om jullie ideeen te horen
greetz plippop