Jump to content
Geplaatst:
comment_383183

Als je de hovercraft (weet naam in het spel niet) in het water laat staan, zinkt hij dan? Ik heb namelijk een keer gehad toen ik oysters aan het zoeken was, vond ik dat wel makkelijk en toen sprong ik eruit en toen zonk hij :? is dat altijd zo of toeval?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_383188

Dit is toeval,normaal blijft de Vortrex gewoon staan.Maar heb je gezien hou hij gezonken is,mischien als je onderwater was is er een boot tegengevaren. :?(kan niets anders bedenken).

Bewerkt: door svenie

Geplaatst:
  • Auteur
comment_383196

Ik was onder water, maar niemand ramde de boot... Ik wilde terug in mijn vortex gaan, maar toen was hij al net onder het water oppervlak, dus kon ik er niet meer inkomen :ch:

Geplaatst:
comment_383240

Yep, dat is mij ook al eens overkomen, ook bij het zoeken naar oysters. In een niet zo heel diep riviertje achter de trucking missie lokatie. Er vaarde geen andere boot tegen aan (ik zag het gebeuren), blijkbaar gebeurt dat dus wel eens.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_383370

Het was daar onder de brug tussen badlands en los santos geloof ik, het was vrij diep...

ja, die golven kunnen het wel zijn...

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_383443

Dat had ik eerst ook. Ik was oesters aan het zoeken met een Vortex. Ik stapte uit terwijl hij op het water lag. Ik zwom een tijdje onderwater rond om die oester te zoeken en toen ik even bij naar de bodem keek zag ik die Vortex daar liggen.

Geplaatst:
comment_383523

Een hoovercraft blijft drijven omdat er lucht met grote kracht onder de rubberen 'rok' wordt geblazen. Als je uitstapt, slaat de motor soms af. Daarom wordt er geen lucht meer onder de rok geblazen, en zal de hoovercraft zinken. Dat is dus geen toeval. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman

Geplaatst:
comment_383613

Flying Dutchman heeft je al geholpen maar hier heb ik het kaartje nog even voor je van de lokatie van de Vortex.

-klik-

Voor het geval je het niet zou kunnen vinden ;)

Bewerkt: door Goliat

Geplaatst:
comment_383618

Van dat kaartje mist 1 Vortrex. Ik zal daar wel even een kaartje van maken :Y.

votrex2sy.jpg

@Goliat: Hij kon het zelf wel vinden hoor. Anders zei hij het wel, dat hij het niet kon vinden ;)

Bewerkt: door Ruurd31

Geplaatst:
comment_383632
Van dat kaartje mist 1 Vortrex. Ik zal daar wel even een kaartje van maken :Y.

votrex2sy.jpg

@Goliat: Hij kon het zelf wel vinden hoor. Anders zei hij het wel, dat hij het niet kon vinden ;)

Nou ja ik had zelf al een beetje moeite om het te vinden, vandaar.

En ik wou zo voorkomen dat hij het niet zou kunnen vinden.

Maar we raken off-topic. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.