Jump to content
Geplaatst:
comment_383183

Als je de hovercraft (weet naam in het spel niet) in het water laat staan, zinkt hij dan? Ik heb namelijk een keer gehad toen ik oysters aan het zoeken was, vond ik dat wel makkelijk en toen sprong ik eruit en toen zonk hij :? is dat altijd zo of toeval?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_383722
Een hoovercraft blijft drijven omdat er lucht met grote kracht onder de rubberen 'rok' wordt geblazen. Als je uitstapt, slaat de motor soms af. Daarom wordt er geen lucht meer onder de rok geblazen, en zal de hoovercraft zinken. Dat is dus geen toeval. ;)

Tja, zo klinkt het best logisch, dat zal he twaarshcijnlijk zijn... De volgende keer zet ik hem wel ff op land voordat ik verder ga :puh: maar zo rockstar games zo goed over alles nadenken?? :cab:

Geplaatst:
comment_383738
Voordat ik verder ga :puh: maar zo rockstar games zo goed over alles nadenken?? :cab:

Ja zeker. Ik weet zeker dat ze over alles goed hebben nagedacht. Dit topic is al gesloten, maar dat is ook een grapje. Zoals Dizzee daar al aangeeft probeert Rockstar alles zo professioneel mogenlijk te maken en alles zo realistisch mogenlijk te maken. Alles moet kloppen, zo hebben ze dat van de Vortrex ook laten kloppen. Alles is precies goed, gelukkig zijn er toch nog mensen die nadenken (Rockstar) :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.