Geplaatst: 6 april 200619 jaren comment_383532 Weet iemand hoe je een poppetje ergens neerzet, bijvoorbeeld voor een toonbank of zo? Gewoon een verkoper dus.
Geplaatst: 6 april 200619 jaren comment_383737 http://vc-db.webtools4you.net/?search=009a&show=all Houd er rekening mee dat je in MB $actorID als eerste parameter moet doen. (Of een ander $...ID)
Geplaatst: 6 april 200619 jaren comment_383788 Jep . En (volgens mij) is het voor SA dezelfde opcode.
Geplaatst: 7 april 200619 jaren Auteur comment_384009 Ik ga het nu testen, maar ik weet toch bijna zeker dat je meer informatie nodig hebt, zoals manier van lopen, tenzij die stilstaat, het liefst wil ik hem kunnen overvallen maar dat hoeft niet. Wat ik eigenlijk wil is het pizza systeem, als die vent dood is kun je niets kopen, en als je met hem praat draait Tommy meteen naar hem toe. En je moet kunnen overvallen
Geplaatst: 7 april 200619 jaren comment_384290 Ik ga het nu testen, maar ik weet toch bijna zeker dat je meer informatie nodig hebt, zoals manier van lopen, tenzij die stilstaat, het liefst wil ik hem kunnen overvallen maar dat hoeft niet. Wat ik eigenlijk wil is het pizza systeem, als die vent dood is kun je niets kopen, en als je met hem praat draait Tommy meteen naar hem toe. En je moet kunnen overvallen De manier van lopen en al die andere dingen kun je instellen met andere opcodes, zoek maar eens in de opcodedatabase .
Geplaatst: 7 april 200619 jaren Auteur comment_384332 Ik heb het gevonden, via andere missies in het spel. Denken jullie dat er vraag is naar een tutorial over bijvoorbeeld poppetjes in het spel plaatsen? Is er kans dat tutorials daarover geplaatst worden? Of bijvoorbeeld een lijst met de gecodeerde namen van poppetjes (bijvoorbeeld de pizzaverkoper = "burger")
Geplaatst: 7 april 200619 jaren comment_384536 Voor VC? Volgens mij is er niet veel vraag meer naar VC-SCM. Je kunt die namen zo opzoeken als je een beetje verstand van modden hebt, of als je de moeite neemt om even op het internet te zoeken. En er is nog iets, SCM moet je eigenlijk zelf leren door ervaring op te doen, en in de originele broncode te kijken. Zo heb ik het ook geleerd, en (als ik het zelf zeggen mag ) ik kan redelijk goed SCM'en. Je kunt mensen wel prikkelen met tutorials, dat is weer de keerzijde van de medaille.
Geplaatst: 24 april 200619 jaren comment_399300 ik ben besig met gta vc te moden en ik ben met moo mapper en met mision builden besig om een trainins kamp(je) te maaken om het schieten te oefen dan is het wel leuk als ik daar echte mensjes neer set alleen snap ik op deze site niet waar ik dan die codes moet vinden http://vc-db.webtools4you.net/?search=009a&show=all kan iemant mij het kort en snel uitlegen. (k heb wel redelijke veel ervaring met mision builden)
Geplaatst: 24 april 200619 jaren comment_399365 Een voorbeeld: 009A: $actorid = create_actor 4 #model at X Y Z Dit is voor een man. Voor een vrouwelijk model is het: 009A: $actorid = create_actor 5 #model at X Y Z Genoeg uitgelegd?
Geplaatst: 24 april 200619 jaren comment_399373 ja bij x y en z moet ik de cordynaten neer seten dat snap ik maar bij model moet ik daar ook nog iets anders neer seten of hoef ik alleen de x y en z asen te veranderen ?? ik wil graag een popetje net als een auto neer seten kan dat met die code ?? Bewerkt: 24 april 200619 jaren door kees1991
Geplaatst: 25 april 200619 jaren comment_399672 ja bij x y en z moet ik de cordynaten neer seten dat snap ik maar bij model moet ik daar ook nog iets anders neer seten of hoef ik alleen de x y en z asen te veranderen ??ik wil graag een popetje net als een auto neer seten kan dat met die code ?? #model geeft aan welk poppetje gespawnd moet worden. Als het goed is, kun je de #id's opzoeken in peds.ide ofzo, ik weet niet precies hoe dat zit met VC. Met 009A kun je poppetjes op dezelfde manier als auto's spawnen ja . PS: ik zou een andere variabele dan $actorid gebruiken. Bewerkt: 25 april 200619 jaren door JGuntherS
Weet iemand hoe je een poppetje ergens neerzet, bijvoorbeeld voor een toonbank of zo? Gewoon een verkoper dus.