Geplaatst: 27 september 200420 jaren comment_31138 Valet Parking Lot. Waar heb ik het over? VPL is een parkeergarage. Maar dat is nog lang niet zo leuk, je moet ook missie's voltooien waarbij je Parkingboy bent. Je krijgt seconden voor de snelheid van het parkeren en voor de schade. Hoe meer schade, hoe minder seconden. Wil je ook een filmpje zien? GTASA.com --> San Fierro --> Downtown --> Valet Parking Lot
Geplaatst: 1 oktober 200420 jaren comment_32182 ja,ik hoop dat er een getunde wagen komt,en dan jatten ja die zijn er ook je kan ze zelf tunen ook hey Hij bedoeld dat je een door iemand anders getunede auto moet parkeren, en dat je die dan steelt
Geplaatst: 2 oktober 200420 jaren comment_32262 of die wagen jatten(getuned dus) en als je em op moet halen haal je een andere op
Geplaatst: 2 oktober 200420 jaren comment_32355 Zeg, die car lijkt mij toch verdomd veel op de Idaho uit VC en LC, maar jah, ik heb de achterkant natuurlijk nog niet gezien.
Geplaatst: 2 oktober 200420 jaren comment_32387 De screen doet me een beetje denken bij de plaatst van de Cartels en Yardies in gta 3 (land 2), maar dit kan natuurlijk niet :lol:
Valet Parking Lot. Waar heb ik het over? VPL is een parkeergarage.
Maar dat is nog lang niet zo leuk, je moet ook missie's voltooien waarbij je Parkingboy bent.
Je krijgt seconden voor de snelheid van het parkeren en voor de schade. Hoe meer schade, hoe minder seconden.
Wil je ook een filmpje zien? GTASA.com --> San Fierro --> Downtown --> Valet Parking Lot