Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385030 Welke Personages wou nog meer in SA!! Ik wou Claude EN Tommy eens Zien In SA
Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385037 IK zou het ook leuk gevonden hebben als je Tommy eens tegenkwam in San Andreas. Dit hoort trouwens thuis in San Andreas general.
Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385055 IK zou het ook leuk gevonden hebben als je Tommy eens tegenkwam in San Andreas.Dit hoort trouwens thuis in San Andreas general. ik ook
Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385540 Ik zou het wel leuk hebben gevonden als Tommy Vercetti ook in San Andreas gezeten had.. P.S: Ken Rosenberg en Claude zitten al in San Andreas hoor.
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386781 Ik vooral Madd Dogg( voor z'n weetikveelachtige manier van doen) Maccer ( Hij is zo stom dat ie gewoon cool is tis een maniak) En Joey( van gta3) en miss ook luigi ofzo $ Want ik vin dat je de vorige hoofdpersonages niet meer mag laten meedoen als hoofdpersonage .
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423567 Ik natuurlijk CJ & zijn broer SWEET, CESAR & ook zijn zusje!
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423592 Jullie noemen bijna allemaal mensen op die al in San Andreas zitten, de eniste 2 die hier genoemd zijn en die niet in San Andreas zitten zijn 8-Ball en Tommy Vercetti. En ik snap het topic niet helemaal wil je zeggen wie je in de volgende GTA wil zien of in GTA SA die al uit is? In dit topic kan je zeggen welk personage je in de volgende GTA wilt hebben (maar dan niet als hoofdpersonage).
Welke Personages wou nog meer in SA!!
Ik wou Claude EN Tommy eens Zien In SA