Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385179 adobe photoschop cs 2 is dat voor tekeningen bv voor sigs enzo?
Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385181 adobe photoschop cs 2 is dat voor tekeningen bv voor sigs enzo? Ja je hebt helemaal gelijk Maar let voortaan betr op want het staat overal op het forum dat je dat met Photoshop kan. Bewerkt: 8 april 200619 jaren door gta ripper
Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385183 Photoshop was ooit gemaakt voor designers en fotograferen. Photoshop richte zich toen vooral op Apple computers en tot op de dag van vandaag is Apple het beste voor designers en fotograferen. Kortom; Photoshop is voor Design en voor Fotografen. Dus ook voor signatures, avatars, foto's, layouts, games noem maar op.
Geplaatst: 8 april 200619 jaren Auteur comment_385185 bedankt en sorry voor een nieuwe topic als je wilt mag je hem op slot doen. ik heb me antwoord ik heb het maar 1 ding snap ik niet ik kan er niet in tekenen dus ik downloade photoschop CS2 en ik krijg zo veel documenten maar in welke document kun je tekenen Bewerkt: 8 april 200619 jaren door Sunray
Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385213 bedankt en sorry voor een nieuwe topic als je wilt mag je hem op slot doen.ik heb me antwoord ik heb het maar 1 ding snap ik niet ik kan er niet in tekenen dus ik downloade photoschop CS2 en ik krijg zo veel documenten maar in welke document kun je tekenen Je drukt op de snelkoppeling ''Adobe Photoshop'' in het startmenu. Nu druk je op de 'brushtool'. En dan kan je bovenaan je soort brush veranderen
Geplaatst: 8 april 200619 jaren Auteur comment_385218 kunnen jullie een link geven welke photoschop ik moet downloaden want het klopte niet denk ik.
Geplaatst: 8 april 200619 jaren comment_385295 kunnen jullie een link geven welke photoschop ik moet downloaden want het klopte niet denk ik. Moet je niet eerst een nieuw ding openenen???
adobe photoschop cs 2 is dat voor tekeningen bv voor sigs enzo?