Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386110 Hallo, Ik heb sinds kort een IPB 2.1 forum. Daar heb ik een NL taal vanaf invisionize.com gedownload. Als ik nu NL als standaard taal instel, kan ik dit in het ACP niet meer gebruiken: Manage Members Add New Member Manage Ranks Manage User Groups Manage Validating Custom Profile Fields IP Member Tools Dit is een menu aan de linkerkand bij management. Heeft iemand een goede NL taal voor mij? Alvast bedankt . PS: Ik had alleen alle NL bestanden, ik had geen XML document.
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386113 Hallo,Ik heb sinds kort een IPB 2.1 forum. Daar heb ik een NL taal vanaf invisionize.com gedownload. Als ik nu NL als standaard taal instel, kan ik dit in het ACP niet meer gebruiken: Manage Members Add New Member Manage Ranks Manage User Groups Manage Validating Custom Profile Fields IP Member Tools Dit is een menu aan de linkerkand bij management. Heeft iemand een goede NL taal voor mij? Alvast bedankt . PS: Ik had alleen alle NL bestanden, ik had geen XML document. Wat bedoel je met kan ik niet mee gebruiken?
Geplaatst: 9 april 200619 jaren Auteur comment_386118 Ik bedoel daarmee dat ik dan een fout krijg. Met dat bijv. regel 7 niet goed is :S. Als ik dan een datzelfde bestand open, maar dan in het engels, en ik kopieer dat naar het NL bestand, doet hij het ook niet :S
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386119 Dat komt omdat het ACP bij IPB altijd in het Engels is en de taalpakketten alleen voor het forum zelf zijn.
Geplaatst: 9 april 200619 jaren Auteur comment_386126 Ok, ik heb van Wiepie op MSN een goed NL taal pakket gekregen, die doet het wel. Dank voor alle reactie's
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386218 In het taalpakket van invisionfree zitten gewoon een paar php errors, waardoor je een parse error krijgt op die paginas in het adminitratie paneel.
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386221 Dit mag je volgens mij niet vragen, lees eerst de computer regels eens door. Geen IPB V2.*.* vragen
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386406 Dit mag je volgens mij niet vragen, lees eerst de computer regels eens door. Geen IPB V2.*.* vragen Alleen als hij IPB legaal heeft dan wel maar dat heeft hij niet gezegt.
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386419 Als het goed is heet de taalmap in het Nederlands 'nl'. En die in het Engels heet 'en'. Verwijder 'en' en vervang die door 'nl'. Dan moet je van 'nl' natuurlijk wel even 'en' maken.
Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386420 Ik wordt er zo moe van. Vragen over IPB v2.*.* zijn verboden of de topic starter heeft concreet bewijs dat zijn versie legaal is. Slot
Hallo,
Ik heb sinds kort een IPB 2.1 forum.
Daar heb ik een NL taal vanaf invisionize.com gedownload.
Als ik nu NL als standaard taal instel, kan ik dit in het ACP niet meer gebruiken:
Manage Members
Add New Member
Manage Ranks
Manage User Groups
Manage Validating
Custom Profile Fields
IP Member Tools
Dit is een menu aan de linkerkand bij management.
Heeft iemand een goede NL taal voor mij?
Alvast bedankt
.
PS: Ik had alleen alle NL bestanden, ik had geen XML document.