Geplaatst: 9 april 200619 jaren comment_386144 heeft iemand een tip voor me dit vindt ik echt een moeilijke missie op de motor is het moeilijkst ik moet dan ergens naar boven rijden en sgieten ze me kapot volgens mij was ik ben de hek ik heb ook op op Wikigta gekeken maar ik heb alles geprobeerd heb tips of cheats stuur ze maar alvast bedankt Legolas
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388101 Ik heb niet echt veel last gehad met deze missie. Gewoon ervoor zorgen dat als de motors inzicht komen er direct op te schieten zodat ze af hun moto liggen voordat ze te dicht bij jou zijn. Gewoon goed mikken.
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_389267 de missie is inderdaad lastig echt tips heb je er niet voor gewoon richten wie weet staan er wat tips op gtagames.nl
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_389348 Of je kan een vriend het ook laten doen. Ik had ook veel moeite met deze missie. Na 10 keer had ik hem pas gehaald.
heeft iemand een tip voor me dit vindt ik echt een moeilijke missie
op de motor is het moeilijkst ik moet dan ergens naar boven rijden en sgieten ze me kapot volgens mij was ik ben de hek
ik heb ook op op Wikigta gekeken maar ik heb alles geprobeerd
heb tips of cheats stuur ze maar
alvast bedankt
Legolas