Jump to content

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_401128

Volgens mij kan je niet gewoon de deur open doen, want je gaat zeg maar naar een andere wereld. Net zoals dat je cj huis binnen zou gaan. Je kan de coordinaten zoeken en dan met sa place manager erheen teleporten.

Greetz Wazuup

Geplaatst:
comment_402409

Area 69 zijn interior zit toch niet in de bleu hell van interiors het zit volgensmij gewoon in de map.... maar met een map editor kun je meschien die grote blastdoor openen..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_406088

ik zal 'ns kijken

*ik snap er geen *** van ik zie alleen een zwart vak :s en tog staat er San andreas loaded.. en ik heb heel de lijst langs links etc..

Bewerkt: door meetlat

Geplaatst:
comment_408820

Het lijkt mij dat je niet gewoon naar binnen kan lopen als het hek weg is, omdat het een andere wereld is, waar je alleen naartoe gaat, tijdens die missie. Maar ik kan het fout hebben hoor.

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_408839

dat komt omdat die deur in de main.scm staat

mss kan een scm modder ff opzoeken hoe die dff model heet, dan kan iemand die veranderen

EDIT: zie mickeys bericht

EDIT2: @wazzup: het zit niet in een andere wereld. ik ben met een car mod bezig, heb een .col probleem (ik val door de grond als ik niet op m'n wielen sta) spawn ik soms in area 61 (als ik in die buurt ben)

Bewerkt: door schno009

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.