Jump to content
Geplaatst:
comment_386884

Hey iedereen!

Ik ben me sinds kort gaan interesseren in PAWN, de taal waarin je SA-MP gamemodes an coderen. Nu heb ik met behulp van voorbeelden en een guide met alle codes die je nodig hebt een kleine gamemode in elkaar gezet. Helaas nog wel 1 bug, maar die hoop ik er snel uit te krijgen.

Screen 1:

Screen 2:

Bug:

Tips & Feedback plz :) !

Featured Replies

Geplaatst:
comment_637544

niet dat ik er veel verstand van heb hoor mar miss weet ik het :)

maak dit bove in je script bij de andere defines

#define CHECKPOINT_NONE 0
#define CHECKPOINT_pizzaboy 1

Dit bij public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

if(strcmp(cmd, "/pizzaboy", true) == 0) {
SetPlayerCheckpoint(playerid,-798.541,2447.789,157.0036,10);
gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_pizzaboy;
return 1;
}

en als laatst dat je in de de marker komt

maak dit onder in je script

[code]public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) {

{

if(gPlayerCheckpointStatus[playerid] == CHECKPOINT_pizzaboy)

{

DisablePlayerCheckpoint(playerid);

//---hier het script deel wat er moet gebeuren als je in marker bent.

gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;

}

return 1;

)

ik hoop dat het werkt :)

ps: hoe doe je dat rode kegeltje van je screen shot o peen voertuig?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.