Geplaatst: 10 april 200619 jaren comment_387140 komt er nog een derde deel van spyfox in het nederlands? of is het derde deel al in het nederlands? ik heb gezien dat er een derde deel in een andere taal is, maar niet in het nederlands.
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388069 komt er nog een derde deel van spyfox in het nederlands? of is het derde deel al in het nederlands?ik heb gezien dat er een derde deel in een andere taal is, maar niet in het nederlands. al van die spelltejes zijn toch in het nederlands?
Geplaatst: 11 april 200619 jaren Auteur comment_388079 ik heb gezien op het internet dat er een derde deel is maar in een andere taal. ik heb ook eens gekeken op de website van transposia, maar daar zijn alleen maar deel 1 en deel 2 in het nederlands. en gtagangster, die spelletjes zijn gemaakt in een ander land en worden vertaalt door transposia, misschien dat er nog een andere site spelletjes in het nederlands zou verkopen?
komt er nog een derde deel van spyfox in het nederlands? of is het derde deel al in het nederlands?
ik heb gezien dat er een derde deel in een andere taal is, maar niet in het nederlands.