Jump to content
Geplaatst:
comment_387423

Dit las ik zo net op gamer.nl:

Voor alsnog kenden we de Grand Theft Auto-reeks vooral op de PlayStation en PSP, al werd er ook wel eens een zijstap naar de PC en Xbox gemaakt. Microsoft heeft in het blad GameInformer bekend gemaakt dat zij graag de nieuwe Grand Theft Auto-titel exclusief op de Xbox 360 willen laten verschijnen. 

Mocht Rockstar niet instemmen met een volledige exclusiviteit, dan wil Microsoft pogingen doen voor een tijdelijke exclusiviteit, zoals Sony ook deed bij de Grand Theft Auto games voor de PS2. Overigens zal het niet zonder slag of stoot gaan, want Sony zal niet graag willen dat dit PlayStation-paradepaardje in handen van de concurrent valt.

Dit zou dus beteken dat de nieuwe GTA alleen op de XBOX360 uitkomt. :-(

Zeg maar wat julie ervan vinden.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_423572

De x-box vind ik die wilt erbij horen.

Hij wil echt een concurrent zijn van de PS2en3 en de PC.

Maar toch vind ik de x-box niet veel hebben.

Ik weet wel GTA: San Andreas op de PS2 was beter dan op de XBOX.

Maar er waren dingen niet aanwezig bij de xbox die de PS2 wel had

8)

Geplaatst:
comment_423611

Nein mann, dit is weer zo'n peptalk. Nou laat Gamer.nl ons weten dat we een X360 moeten kopen, zodat Microsoft winst maakt. Later komt GTA echt wél uit op de PC. Als dit niet zo is loopt Rockstar een grote som geld mis.

Geplaatst:
comment_424000

ik merk dat veel mensen de XBOX geen ene reet aan vinden

en ik zie dat iedereen zowat Microsoft haat!!!

als het goed is heb zowat iedereen microsoft op met Windows enz...

maar in iender geval is dit denk ik gelul hij moet gewoon op Ps3, PC, XBOX360

want die XBOX koop ik niet vind niks aan :Y

en op de PC dat is nog de vraag of die van mij het wel aan kan hij zal wel crashen :D

maar hij moet gewoon op de Ps3 komen want op de PC stuurt het niet lekker enz met die toetsen

en die XBOX heb ook z,n raare vorm van controllers (de Ps3 ook hoor)

als dit echt is zie ik niet meer de nut om de Ps3 te kopen :cya:

Geplaatst:
comment_424044

Dit topic is gekickt van voordat het officieël bekend werd dat GTA IV op de Xbox 360 en PS3 uitkomt.

IK VIND DAT GTA IV OP DE PC UIT MOET KOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@:@:@:@:@

EN NIET OP ZOON KUT-BOX !!!!

Fanboy

Bewerkt: door Piet-Herr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.