Geplaatst: 10 april 200619 jaren comment_387646 hoi Ik heb net een nieuwe brush gedownload . en deze wil ik open doen maar zonder photoshop maar het lukt nie ik heb al gekeken bij eigenschappen en daar staat er openen met : onbekende toepassing weet iemand wat ik anders kan nemen of doen alvast bedankt kadee
Geplaatst: 10 april 200619 jaren comment_387648 Een brush kan je niet zomaar openen en zegmaar bekijken. Je hebt gewoon Photo Shop nodig om hem te openen. Je moet een brush zien als een bestand, een Photo Shop attribut. Het is geen plaatje ofzo....
Geplaatst: 10 april 200619 jaren comment_387691 in photoshop: 1. ga naar je brushes en klik op een pijltje aan de rechterbovenkant. 2. klik op load brushes 3. selcteer je brush (te zien in welke map het ook zit) 4. kijk weer bij je brushes normaal gezien staat het erbij (vanachter) edit: zie juist dat het niet in photoshop is srry, Ronald VC heeft gelijk Bewerkt: 10 april 200619 jaren door Nielok
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388226 kun je brusches downloaden en in paint schop pro zetten? omdat ik geen photoschop heb. in paint schop pro heb ik wel een paar brusches maar geen mooie. of pro. en misschien ook een link waar je het kunt downloaden
Geplaatst: 11 april 200619 jaren Auteur comment_388229 hier heb ik een link waar je brushes vindt klik maar ik weet nie of je ze kan gebruiken in psp
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388237 hoiIk heb net een nieuwe brush gedownload . en deze wil ik open doen maar zonder photoshop maar het lukt nie ik heb al gekeken bij eigenschappen en daar staat er openen met : onbekende toepassing weet iemand wat ik anders kan nemen of doen alvast bedankt kadee Als je zou willen zien wat het resultaat is van je nieuwe brush dan raad ik je aan om je brushes op Deviantart.com te downloaden, daar staat altijd wel een plaatje bij met het rsultaat. Maar echt openen gaat zoals gezegd zonder photoshop niet. Succes.
hoi
Ik heb net een nieuwe brush gedownload .
en deze wil ik open doen maar zonder photoshop
maar het lukt nie ik heb al gekeken bij eigenschappen en daar staat er
openen met : onbekende toepassing
weet iemand wat ik anders kan nemen of doen
alvast bedankt kadee