Geplaatst: 10 april 200619 jaren comment_387803 Onderwerp: Nintendo/microsoft Soort design: signature Size design: max. 500x150 Render: ja Animatie: neen Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Bewerkt: 11 april 200619 jaren door Nielok
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388224 ik weet dat ik al de 2de keer opgeef maar. ik ga nu best even trainen aan tekeningen enzo. maar ik ben veel beter in animatie tekeningen. dus ga ik maar eens trainen aan sigs enzo. zelf vind ik nielok ook beter. dus je verdiend het ook. typhoon ik kan inderdaad veel beter dan dit. dus ik denk maar dat ik beter opgeef omdat ik toch niet meer ga winnen(denk ik ) op een dag kom ik nog terug nielok voor revenge
Geplaatst: 11 april 200619 jaren Auteur comment_388281 ik weet dat ik al de 2de keer opgeef maar.ik ga nu best even trainen aan tekeningen enzo. maar ik ben veel beter in animatie tekeningen. dus ga ik maar eens trainen aan sigs enzo. zelf vind ik nielok ook beter. dus je verdiend het ook. typhoon ik kan inderdaad veel beter dan dit. dus ik denk maar dat ik beter opgeef omdat ik toch niet meer ga winnen(denk ik ) op een dag kom ik nog terug nielok voor revenge daar hou ik je aan.(veel oefenen in photoshop )
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388450 ik heb geen photoschop maar andere programma's . en niet alleen paint
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388529 Winnaar Nielok + 1 punt. Verliezer Sunray. Closed. Rank updated.
Onderwerp: Nintendo/microsoft
Soort design: signature
Size design: max. 500x150
Render: ja
Animatie: neen
Premade: mag
Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.
Bewerkt: door Nielok