Jump to content
Geplaatst:
comment_388174

Afgelopen nacht is de Amerikaanse rapper Proof vermoord. Hij is 30 jaar geworden. De rapper verliet een club in de Amerikaanse stad Detroit toen hij in zijn hoofd werd geschoten, hij overleed aan zijn verwondingen. DeShaun Holton, zoals de rapper in het echt heet, is lid van de rapgroep D12. Volgens verschillende bronnen zou ook de rapper Bizarre, ook lid van D12, overleden zijn bij de schietpartij, maar dat is nog niet bevestigd. Er is één getuige verhoord, maar er zijn nog geen arrestaties verricht.

Proof was jarenlang de MC van zijn beste vriend Eminem. In 2001 kwam D12's debuutalbum 'Devils Night' uit, het werd de best verkochte hiphop-plaat van dat jaar. Het tweede album 'D12 World' verscheen in 2004. Proof was één van de belangrijkste leden van de groep. In 2002 bracht hij samen met rapper Dogmatic een album uit onder de naam 'Promatic' en in 2005 kwam zijn solo-album 'Searching for Jerry Garcia' uit, het album was echter geen succes.

060411_137791_proof.jpg

Bron: Fok.nl

Verdomme, waarom Proof... :N

Bizzare mischien ook nog, er blijft geen D12 meer over.. :(

R.I.P Proof

Bewerkt: door Yohan

• Reacties 74
  • Bezichtigingen 5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_401271

Proof handelde uit zelfbescherming, na een discussie trok die neef eerst een wapen, waarna Proof er ook een pakte en hem neerschoot.

Of D12 doorgaat weet ik niet, dit is de 2e al.. In ieder geval heeft Eminem weer nieuwe inspiratie, ook al wou ik liever dat hij een writers block had en Proof nog leefde.

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_440207
oo my god they killed proof!you basterds!

Juist ja,

Een beetje respect dus, dit is niet grappig ofz...

Ik weet dat iedereen dit erg vind het ook.

Mischien kom daarom deze vraag beetje ego achtig maarL

Ga d12 nog door????

Dit jaar komt er nog een Album van Proof uit,

En ook zal er een nieuw D12 album verschijnen, zo heb ik gehoord... :)

Geplaatst:
comment_440285

Ja, ik wist dit al :( Dit is gewoon niet normaal meer, dat iedereen doodgeschoten kan worden... De wereld is gek! Ik houd niet van rap, maar dit vind ik wel heel erg...

Geplaatst:
comment_444670
Tja naar wat ik gehoord heb is het gewoon Proof z'n eigen schuld,, jammer....maar ik heb geen medelijden met hem.

Wat heb je gehoord dan?

Ik wist niet dat Proof dood is, schrok me net even te pletter..

Ik zelf moet niks hebben van RAP muziek, maar naar zijn muziek luisterde ik soms toch wel..

Hij was de enigste rapper die ik ook zowat kende :clown:

• 9 maanden later...
Geplaatst:
comment_654710

Ik weet dat ik te laat ben.

maar 1 jaar geleden op 11 april 2006 is Proof neergeschoten.

Wat vinden jullie eigenlijk van Proof?

>>> Door NandroDavids: Elk jaar een nieuw topic lijkt me een beetje onnodig, dus daarom heb ik je topic even samengevoegd met het reeds bestaande topic over Proof<<<

Geplaatst:
comment_654713

Ben eigenlijk pas naar hem beginnen te luisteren nadat hij overleden was. En dan nog heb ik maar 3 tracks van hem.

Maar toch heb ik respect voor hem, R.I.P Proof.

Bewerkt: door Eros

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.