Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388501 Onderwerp: Warcraft Soort design: Sig Size design: Max 500 X 150 Render: ja Animatie: nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Geliefde GEEN pro of goeie Photoshoppers ,, want kijk maar naar mijn sig ,,, ik ben ook niet goed IK sprak Amsterdanboy net over MSN,,, Hij wil tegen my ik post de Sigs morgen of over morgen Kan een Mod de Naam vnhet topic veranderen De Battle begint morgen,, Bewerkt: 11 april 200619 jaren door Daantjuh
Geplaatst: 13 april 200619 jaren Auteur comment_389892 Hier zijn ze ,,, Kan een mod de titel veranderen AmsterdamBoy Daantjuh
Geplaatst: 13 april 200619 jaren comment_389902 ik stem op daantjuh. waarom ik vind het een mooie achtergrond van amsterdamboy past de achtergrond er niet echt goed bij(volgens mij) dus mijn stem gaat naar daantjuh of mag je nog niet stemmen?
Geplaatst: 13 april 200619 jaren comment_390137 stem: daantjuh de achtergrond van AmsterdamBoy past niet bij de render de render is ook niet fantastisch de sig van daantjuh ziet er profesioneler uit en de kleuren passen mooi bij elkaar
Geplaatst: 13 april 200619 jaren comment_390142 Stem Daantjuh Warrom Omdat die van Amsterdamboy niet zo mooi is
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_391883 Ik stem op AmsterdamBoy. Ik vind hem wel leuk geworden. De stijl van Daantjuh zie ik heel veel, die van AmsterdamBoy is weer eens wat anders. Vote AmsterdamBoy.
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392437 Eigenlijk wat GL al zegt: Hij is anders dan anderen en ook stukken origineler, ook is de tekst beter verwerkt. Mijn stem gaat dan ook naar: Amsterdamboy
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392443 ik kies voor: Daantje, dat geheel vind ik gewoon mooier!
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392489 World of Warcraft ! Sorry, moest er even uit. A'boy, ik vind hem niet mooi. De render is niet mooi en de achtergrond ook niet. De border en de text zijn wel oke Daan, Ik vind hem echt gruwelijk mooi. De render is mooi en past mooi bij de achtergrond. Ook de tekst en de border zijn zeer geslaagd. Stem: Daantjuh
Geplaatst: 16 april 200619 jaren comment_392532 World of Warcraft ! Sorry, moest er even uit. A'boy, ik vind hem niet mooi. De render is niet mooi en de achtergrond ook niet. De border en de text zijn wel oke Daan, Ik vind hem echt gruwelijk mooi. De render is mooi en past mooi bij de achtergrond. Ook de tekst en de border zijn zeer geslaagd. Stem: Daantjuh Daar ben je helaas 31 minuten te laat. Maar goed. Ik zie die van AB niet, ligt dat aan mij? Ligt aan jouw Ik zie hem gewoon. Battle is trouwens al afgelopen. CongratZ Daantjuh je hebt het ook verdient te winnen. Daantjuh:4 AmsterdamBoy:3 4-3???? De laatste stem tellen niet meer omdat ze buiten de tijd waren (Blaster27).
Onderwerp: Warcraft
Soort design: Sig
Size design: Max 500 X 150
Render: ja
Animatie: nee
Premade: Nee
Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.
Geliefde GEEN pro of goeie Photoshoppers ,,
want kijk maar naar mijn sig ,,, ik ben ook niet goed 
IK sprak Amsterdanboy net over MSN,,, Hij wil tegen my ik post de Sigs morgen of over morgen
Kan een Mod de Naam vnhet topic veranderen
De Battle begint morgen,,
Bewerkt: door Daantjuh