Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388639 yo ik post even deze car, hij is niet zo mooi maar lol lol lol. lelijk ding lol. ik kan nie modellen ofzo :S. Laterzzzz
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388640 Je model ziet er goed uit. Alleen de textures zijn bagger. Show je wire frame eens. Btw show ook eens wat andere stuff die je heb gemodelld.
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388641 @ MOHTER Ziet er nie verkeerd uit, je bent een van de weinige hier die auto in zmodeler kan maken LOL GA zo door CKer vers die MOH teken op zijkant
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388666 Mooie model, alleen hou ik niet van die racisten merken..
Geplaatst: 11 april 200619 jaren comment_388702 Mooie model, alleen hou ik niet van die racisten merken.. Dude geef mij is 1 reden waarom dat racisten merken zijn. slaat egt nergens op weetje... serieus -,- Dat rechter logo is RTC en in RTC zitten buitenlanders dus kweet neit precies wat je probleem is enzo. Dat linker logo is MOH en MOH is juist tegen racisme en wilt juist duidelijk maken dat het nix uitmaakt wie of wat je bent. Think before you say something stupid. -_- Bewerkt: 11 april 200619 jaren door kaaspizza
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_388924 Dan refresh je de pagina even. Bij mij werken ze gewoon. @Kaaspizza De meeste mensen die hardcore luisteren enzo gaan bomber jacks dragen enzo en dan zwarte haten enzo. Dat zijn echt de grootste sukkels die er zijn. Als hardcore nou eens weg ging en iedereen hip hop ging luisteren dan was de wereld een stuk beter. Bewerkt: 12 april 200619 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_388958 Maar is hardcore nou wel tegen buitenlanders of niet?
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_388965 De meeste mensen die bomberjacks enzo dragen zijn tegen buiten landers. Maarja niet te ver offtopic gaan he. Bewerkt: 12 april 200619 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_388979 Aleen als ze het ritsje open hebben . Ontopic: Vette bak. 9/10. Hoop dat hij nog mooier word. Greetz
Geplaatst: 12 april 200619 jaren Auteur comment_389081 ty voor de comments maar even om trug te komen op het racisten verhaal. ik ben geen racist dus zijn het geen racisten logo's lol. weetje wat racistisch is een hakenkruis op achterraam maar dit is nie racistich man. maar niet te ver offtopic gaan he . DUS IK BEN GEEN RACIST
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_389120 die auto doet me een beetje aan een nissan skyline denken Zo slecht is hij nou ook weer niet, hij is eigenlijk best goed
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_389129 moh is masters of hardcore ofzo? En veel racisten dragen dat dus word niet boos als ik het een racisten auto vind.. Maar wel mooi gemoddeld
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_389168 Als ik het even zeggen mag Achille, ik vind dat je nu wel heel snel alles in hokjes aan het plaatsen bent. "De meeste mensen die dat dragen zijn racisten", dat kan best kloppen, maar dan hoeft het toch geen racistenmerk te zijn? Veel van dat soort merken (Ik noem bijvoorbeeld LONSDALE) doen er van alles aan om dat imago kwijt te raken. Steunen antiracistische festivals bijvoorbeeld. Helaas heeft zo'n merk het imago gekregen van een racistenmerk. Daar komt het nu eenmaal niet meer van af. Ga dat nou niet doorzetten door alles over één kam te scheren. Je helpt er alleen jezelf mee. --- Ik vind het trouwens een mooie auto worden Mohter. Ik zou het niet kunnen hoor! Bewerkt: 12 april 200619 jaren door RogierS.
Geplaatst: 12 april 200619 jaren comment_389178 Jongens stoppen met spammen over MOH. Ben je het niet eens handel dat dan af over de PB. Het gaat hier om het raten van een model en tips geven. Bij een volgende post over racisten of dergelijke komt hier een slotje op!
yo ik post even deze car,
hij is niet zo mooi maar lol lol lol.
lelijk ding lol.
ik kan nie modellen ofzo :S.

Laterzzzz