Jump to content
Geplaatst:
comment_31667

hallo gta fans ik ben nieuw op het forum! ik ben ook lekker gta fan :D. umm ik wou eigelijk weten zij er ook army tanks of een hunter enz? want dat zou nog gaaf zijn als die er weeer bij zijn ;). en of dat ze na de fbi de army inzetten net als vc? plss laat ff weten! ;)

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_31674
zou kunnen maar is tot nu toe nog geen info over bekend , volgens mij zullen ze die er wel terug insteken hoor , kwam al in bijna elke gta serie voor

jah klopt nergens info over de tank maa jah komt wel ;)

Geplaatst:
comment_31696

Het is in ieder geval al bekend dat de hunter terug komt want die zie je even 1 seconden in beeld in trailer 2 en het lijkt me ook wel duidelijk dat de FBI zeker weten weer terug komt ookal heb ik hier zelf nog geen screenshots van gezien.

Geplaatst:
comment_31725

Volgens geruchten zou het leger ook in Armed (=bewapend, niet bepantserd <_< ) Patriots rondrijden, maar ik heb hier nog geen bevestiging voor kunnen vinden. De Hunter hebben we inderdaad in de Trailer gezien, en de Tank zal ook wel weer terugkomen, net als de Barracks OL en gewone Patriot.

Geplaatst:
comment_31754

Hee! Kijken jullie ook 's naar die tweede trailer, rond 18 sec zie je een helicopter over die pier met dat reuzenrad vliegen. Dat is geen maverick! Eerder zo'n grote rescue heli, of zo'n army cargo heli. Wat denken jullie?

Geplaatst:
comment_31756

ik zou het nie weten wat voor iets het is het zou een blackhawk kunnen zijn hij lijkt er wel op

het is in ieder geval geen hunter dat is zeker

Bewerkt: door killerbee

Geplaatst:
comment_31765

een blackhawk is het niet

(tot nu toe heb ik geen blackhawk met 1 wiel voor gezien)

op die trailer ziet die er bol uit volgens mij is het zoeits: http://www.webstaagi.net/valokuvat/heli.jpg

http://www.cockermouthmrt.org.uk/heli4.jpg

al heeft deze ook 2 wielen voor ik zal nog is goed kijken!

Bewerkt: door gta player

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.