Het leek me handig om een topic te maken over de topictags, de [TAG]-dingen die voor de topictitel staan. Zo krijg je een beetje meer eenheid in de topicnamen .
Allereerst is het gebruik van de [sA-MP]-tag nu overbodig, we hebben er tenslotte nu een heel nieuw subforum voor . Misschien is het handig om een aparte tag voor gamemodes, de [GMM]-tag. Deze tag kun je natuurlijk uitbreiden met andere subtags, de beste lijken mij [bETA|GMM], [FIN|GMM] en [WIP|GMM]. Genoeg over de gamemodes, door naar de tutorials. [TUT] is de tutorial hoofdtag, natuurlijk is die ook uit te breiden met subtags. De beste lijken me [MINI|TUT] en [GMM|TUT] (in zo'n tut leer je hoe je een complete gamemode kunt maken). Verder heb je nog de "code snippets", de beste tag daarvoor lijkt me [CDS]. Ik weet voor [CDS] zo geen subtags, maar misschien iemand anders wel.
Wat vinden jullie hiervan? Heb je betere/extra tags? Grijp naar de reactieknop .
Het leek me handig om een topic te maken over de topictags, de [TAG]-dingen die voor de topictitel staan. Zo krijg je een beetje meer eenheid in de topicnamen
.
Allereerst is het gebruik van de [sA-MP]-tag nu overbodig, we hebben er tenslotte nu een heel nieuw subforum voor
. Misschien is het handig om een aparte tag voor gamemodes, de [GMM]-tag. Deze tag kun je natuurlijk uitbreiden met andere subtags, de beste lijken mij [bETA|GMM], [FIN|GMM] en [WIP|GMM]. Genoeg over de gamemodes, door naar de tutorials. [TUT] is de tutorial hoofdtag, natuurlijk is die ook uit te breiden met subtags. De beste lijken me [MINI|TUT] en [GMM|TUT] (in zo'n tut leer je hoe je een complete gamemode kunt maken). Verder heb je nog de "code snippets", de beste tag daarvoor lijkt me [CDS]. Ik weet voor [CDS] zo geen subtags, maar misschien iemand anders wel.
Wat vinden jullie hiervan? Heb je betere/extra tags? Grijp naar de reactieknop
.