Geplaatst: 13 april 200619 jaren comment_390317 Hoe kan ik d vering van een auto zachtermaken? Mijn auto rijd als een.... auto met vastregeroeste vering...
Geplaatst: 13 april 200619 jaren comment_390397 Hoe kan ik d vering van een auto zachtermaken? Mijn auto rijd als een.... auto met vastregeroeste vering... Das knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, .... met het suspention gedeelte. Enjoy En mocht je hem nog niet hebben..... hoor klikken maar
Geplaatst: 14 april 200619 jaren Auteur comment_391034 Ik heb de handling van jouw taxi juist beter(langzamere acceleratie en zwaarder) gemaakt. Hoe doe ik nu superzachte veing? Laat maar, ik heb de suspension van de Rancher overgenomen . Strx kijken hoe hij rijdt. Bewerkt: 14 april 200619 jaren door ikt
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416456 Hoe kan ik d vering van een auto zachtermaken? Mijn auto rijd als een.... auto met vastregeroeste vering... Das knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, .... met het suspention gedeelte. Enjoy En mocht je hem nog niet hebben..... hoor klikken maar Waar heb je dat programma gedownload ? ZO kun je veel makkelijk handling.cfg aanpassen
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416815 Waar heb je dat programma gedownload ?ZO kun je veel makkelijk handling.cfg aanpassen In de nog werkende link die ik onder de screenscot achterliet. maar hier heb je hem nog maar es. klik klik klik
Hoe kan ik d vering van een auto zachtermaken? Mijn auto rijd als een.... auto met vastregeroeste vering...