Geplaatst: 14 april 200619 jaren comment_390560 Extra Stap: Maak een nieuwe layer aan boven alle andere dingen. Ga dan naar Image --> Apply Image. Duplicate die layer en zet die op overlay, soms lijkt dit mooier. 3e tut. Bewerkt: 14 april 200619 jaren door Thabit
Geplaatst: 14 april 200619 jaren comment_391138 Hmmm goeie tut maar ik vind toch dat dit niet op vuur lijkt Hmmm goeie tut maar ik vind toch dat dit niet op vuur lijkt
Geplaatst: 14 april 200619 jaren Auteur comment_391229 Hmmm goeie tut maar ik vind toch dat dit niet op vuur lijkt Hmmm goeie tut maar ik vind toch dat dit niet op vuur lijkt Ik wist niks te verzinnen Check de eerste post opnieuw, ik heb er wat bij gezet.
Geplaatst: 14 april 200619 jaren comment_391239 waar staat de CXbrushes, of bedoel je gewoon dat penseeltje?
Geplaatst: 15 april 200619 jaren Auteur comment_391479 Er staat in link in de tutorial waarmee je de juiste brush voor deze tut kan downloaden, CX Brushes dus. Die moet je dan in je map zetten waar alle andere brushes in staan en dan moet je in PS je brush tool pakken. Lijkt me vrij logisch..
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_391693 Er staat in link in de tutorial waarmee je de juiste brush voor deze tut kan downloaden, CX Brushes dus. Die moet je dan in je map zetten waar alle andere brushes in staan en dan moet je in PS je brush tool pakken. Lijkt me vrij logisch.. het werkt bij mij niet!
Geplaatst: 15 april 200619 jaren Auteur comment_392008 Er staat in link in de tutorial waarmee je de juiste brush voor deze tut kan downloaden, CX Brushes dus. Die moet je dan in je map zetten waar alle andere brushes in staan en dan moet je in PS je brush tool pakken. Lijkt me vrij logisch.. het werkt bij mij niet! De link klopt echt wel. Je moet wel om de hoofdletters denken.
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392412 je had hem beter niet in die afbeelding gezet, dan moeten we hem alleen maar kopiëren en plakken. de link werkt echt niet, anders geef je de site. Bewerkt: 15 april 200619 jaren door tallex
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392425 je had hem beter niet in die afbeelding gezet, dan moeten we hem alleen maar kopiëren en plakken.de link werkt echt niet, anders geef je de site. De link werkt wel. Hier is de site: http://members.lycos.nl/thabit/CXBrushes.rar
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421892 de link werkt echt niet EDIT: srry toch wel moet gwn ff w8te maare bij mij doen ze het niet want ik heb de verkeerde versie ofzow kan ik dat ook nog anders maken? of kan dit gwn niet? Bewerkt: 21 mei 200619 jaren door clifdon
Geplaatst: 22 mei 200619 jaren comment_422150 Je moet je brushes hier plaatsen: C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop #versie#\Presets\Brushes
Geplaatst: 22 mei 200619 jaren comment_422459 je had hem beter niet in die afbeelding gezet, dan moeten we hem alleen maar kopiëren en plakken. de link werkt echt niet, anders geef je de site. De link werkt wel. Hier is de site: http://members.lycos.nl/thabit/CXBrushes.rar hoe geef je eigenlijk zo een venstertje door voor een programma te instaleren via link?
Geplaatst: 22 mei 200619 jaren comment_422632 Je moet je brushes hier plaatsen: C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop #versie#\Presets\Brushes Dat is gebeurd, maar hoe kan ik hem nu gebruiken? Ik selecteer de brush tool en wat dan?
Extra Stap:
Maak een nieuwe layer aan boven alle andere dingen. Ga dan naar Image --> Apply Image. Duplicate die layer en zet die op overlay, soms lijkt dit mooier.
3e tut.
Bewerkt: door Thabit