Jump to content
Geplaatst:
comment_31945

Wie kijkt er welles naar South Park.

Veronica 18:00 tot 18:30.

Is echt zo grappig, vooral die agent Mr Barbrady ofzo is grappig en Cartman.

Schijnt trouwens ook zo te zijn dat wij 3 jaar achterlopen op Amerika, die zijn dus al in season 9 bezig en wij zijn pas in 6.

Betekent dus dat wel nog veel te zien krijgen B)

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 3.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_53934

ik heb ook een vette aflevering op me pc staan, dan komt er een groep breakdancers en die dansen voor cartman kenney kyle en stan

dan worden ze gedist zeg maar met dansen, dan thuis leert stan country dansen echt komish en wint stan van die breakdancers, dan loopt cartman naar zon ventje zegt : u just got F't in the A

die is echt zo vet :lol:

Geplaatst:
comment_54080
ik heb ook een vette aflevering op me pc staan, dan komt er een groep breakdancers en die dansen voor cartman kenney kyle en stan

dan worden ze gedist zeg maar met dansen, dan thuis leert stan country dansen echt komish en wint stan van die breakdancers, dan loopt cartman naar zon ventje zegt : u just got F't in the A

die is echt zo vet :lol:

Ja die is wel leuk kheb hem ook op de comp staan

Geplaatst:
comment_55858

ik vind Cartman toch echt de beste

bijvoorbeeld bijna elke aflevering dat hij weer zit te eten en dan komt die kat weer schooien en dan met dat stemmetje go away kitty....

NO KITTY GO AWAY

of die andere

screw you guys , im going home :puh::puh::puh:

Geplaatst:
comment_56016
bijvoorbeeld bijna elke aflevering dat hij weer zit te eten en dan komt die kat weer schooien en dan met dat stemmetje go away kitty

lol...kijk jij herhalingen ofzo??? :puh: dat zegt hij echt maar 5 keer in heel south park

Geplaatst:
comment_59264

ik heb 1 south park aflevering op me comp staan: pink eyes

dan is heel southpark zombie geworde :puh:

heheh en toen ik een jaar of 9 was, had ik ie videoband van southpark ''southpark the movie''

ik ging helemaal stuk daar :puh::D

Geplaatst:
comment_60258

South park is echt super vet.

Ik lach me altijd helemaal dood met die serie en films.

Ik heb het gevoel dat er geen nieuwe afleveringen komen.

Bewerkt: door mazzeltje

Geplaatst:
  • Auteur
comment_60539

Seizoen 9 wordt het laatste seizoen van SP.

Maar ze zijn nu in seizoen 3 ofzo?

Waarom denkt iedereen nou dat de nieuwe series niet meer komen, denken jullie dat ze inneens van seizoen 3 naar seizoen 8 gaan?

Die series komen heus wel gewoon nog even wachten.

Bewerkt: door MightyDuck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.