Jump to content
Geplaatst:
comment_391103

Hallo, in overleg met een Mod mocht ik een spel starten. Genaamd Custom Shape Story.

Spelregels:

• Je moet een plaatje maken, voornamelijk doormiddel van Custom Shapes. Je mag Blending Options gebruiken, en ook Tekst. Natuurlijk mag je de Shapes ook een beetje draaien, en vervomen. Kun je doen met de Edit opties. (voorbeeld van de Edit opties die je kan gebruiken hiervoor)
  • Het is de bedoeling dat we een verhaal maken. Dus ik maak een plaatje met wat Custom Shapes, en ik zet er een zin bij. Een zin mag in je plaatje komen, maar je mag hem er ook gewoon bij typen.
  • Je plaatje moet een formaat hebben van 640 x 480, of 600×800. (Onthoud dat je plaatjes van 480×640 wel gewoon op het forum mag showen, voor 600×800 kun je een Tumbnail maken, of alleen de link geven)
  • Boven elk verhaal moet je het nummer van het verhaal, en het deel neerzetten.
    Je moet dus een deel van het verhaal maken met een plaatje. En Alleen Levi, Slimm of Ferre mogen een nieuw verhaal posten. En er moet natuurlijk wel een goede verhaallijn in blijven.
  • Gebruik je een bepaald effect en/of Custom Shape, en dat misschien nog van pas kan komen voor iemand die een volegnd deel maakt: Post dat er dan bij. Via link, bijlage tekst noem maar op.

Een hier kun je nog wat Shapes downloaden als je er maar een paar hebt. NB: Waarschijnlijk als je CS2 hebt, dan heb je ze al.

Aftrap:

customshapelol19si.png

Bewerkt: door Ferre

Featured Replies

Geplaatst:
comment_402017

2.8

customshapes22ol.jpg

Sorry van dat ik radial blur heb gebruikt op de achtergrond (waren shapes hoor).. Ik hoop dat het niet erg is, maar zo vond ik het wel grappig! :puh:

Bewerkt: door twaka

Geplaatst:
  • Auteur
comment_402592

[» Brushes kunnen het wel leuker maken, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Shapes gebruiken, en er doen wat je mee wilt kan weer wel. Dus met de Edit opties, Blending Options, Gum Tool, Kleurtjes, maar eigenlijk geen brushes «]

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_420178
Kunnen we nu a.u.b weer verder gaan?? zonder de brushes dan! ;)

Of anders een nieuw verhaal, het loopt een beetje dood.

Ja het is ook een beetje dood. En ik wil dit spel graag weer tot leven brengen. En als er nog belangstelling is dat gata dat lukken.

Er komt zo snel mogelijk weer een nieuw verhaal aan!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_423049

Er is weer een nieuw verhaal voor de Custom Shape Story!

Verhaal: 3 - Deel: 1

[Effect voor lachspiegel: Edit\Transform\Perspective]

Ik hoop dat dit topic weer lekker actief wordt en iedereen leuk mee kan doen. Hoe meer mensen hoe meer verhalen, hoe meer verhalen hoe meer plezier! Actieve leden in dit fora moeten wel een keer mee hebben gedaan. Je kan al je creativiteit laten zien, en de gekste delen posten/maken. Dus grijp vandaag nog je kans!

En als je de spelregels een beetje vergeten bent, kijk dan nog eens in de eerste post! (is ook ge-update :))

Bewerkt: door Ferre

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.