Geplaatst: 30 september 200420 jaren comment_31953 elke keer als ik gta vc wil opstarten doet ie nix , hij laad ff en verder start ie nix op , bij processen (crtl+alt+del) staat er dan ook niks. dit gebeurde toen ik een nieuwe videokaart erin heb geplaatst namelijk de Asus Radeon 9600 xt/td ,hiervoor had ik de Asus Geforce Fx 5200 kaart. wat zou er aan de hand zijn ? want gta 3 doet het wel perfect , terwijl het toch 2 dezelfde engines zijn. Help me please :S ik heb alle mogelijke configuraties bekeken en verandert aan m'n videokaart maar nog steeds geen resultaat.
Geplaatst: 4 oktober 200420 jaren comment_33017 Graag gedaan, maar volgende keer niet dubbel posten , maar de edit button rechtsboven je vorige bericht gebruiken om die aan te passen... veel plezier
Geplaatst: 12 oktober 200420 jaren comment_35155 Hier het zelfde probleem... Opnieuw geïnstalleerd, maar wil niet opstarten. De CD-drive gaat ff draaien, de muisaanwijzer verandert even in een CD-tje en that's it! :angry: De oplossing gta_vc.set file weggooien is hier helaas niet de oplossing. Het is overigens een originele versie van het spel. Heeft het gewoon gedaan, de comp voldoet aan de gevraagde spec's. Ik heb eigenlijk geen idee waar ik het nu nog moet zoeken. Zou XP ServicePack 2 de boosdoener kunnen zijn? Wie oh wie helpt mij verder, alvast bedankt. tom!
Geplaatst: 12 oktober 200420 jaren comment_35157 Dta had ik ook met Windows XP 64 bits. Maar dat heb jij dus niet. GTA VC opnieuw instaleren lijkt me het slimst (alles weghalen behalve save games) Deed het spel het wel voordat je Windows XP SP 2 had? Heb je mods geinstalleerd?
Geplaatst: 12 oktober 200420 jaren comment_35165 Het opnieuw installeren heb ik al gedaan. En ja, voordat SP2 erop kwam deed alles het wel, maar ik heb het spel na de installatie van SP2 een poos niet gedraaid. Kan je blondje hier ff uitleggen wat je bedoeld met mods installeren. Ben Vice-City-technisch gezien nogal groen... Iig bedank voor de reactie... :rolleyes:
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren Auteur comment_36591 Het opnieuw installeren heb ik al gedaan.En ja, voordat SP2 erop kwam deed alles het wel, maar ik heb het spel na de installatie van SP2 een poos niet gedraaid. Kan je blondje hier ff uitleggen wat je bedoeld met mods installeren. Ben Vice-City-technisch gezien nogal groen... Iig bedank voor de reactie... :rolleyes: Nou ik kan je zeggen ... tis een gekloot met die service pack 2 , en tonnen met fouten die ik ook krijg! meteen eraf gooien is et beste dus maar... je wou weten wat mods zijn ? mods zijn files om je vice city te configureren kwa auto's , mappen , characters , wapens en cheats! kan wel meer zeggen over mods , maar wil je echt goeie info ? kijk op : http://www.vicecityhideout.com/pages/cars.htm vragen ? stel ze maar
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38759 Ik heb de sp2 ook maar ik heb geen problemen met vc ik denk niet dat het aan de sp2 licht , maar ja iedere computter is anders en reageert daar anderser op michien is het door een update van je firewal of antivirus ??? :unsure:
Geplaatst: 22 februari 200520 jaren comment_98889 Ik heb ook een probleem, hij doet het totdat ik zo'n laadbalkje krijg. Op de helft krijg ik zo'n plop geluid. Kan iemand mij helpen? Edit: Probleem opgelost. Bewerkt: 3 december 200519 jaren door bigG
Geplaatst: 22 februari 200520 jaren comment_98916 Mods geïnstaleerd, sinds wanneer heb je het probleem, legale versie, systeemgegevens? Wat meer info, svp.
elke keer als ik gta vc wil opstarten doet ie nix , hij laad ff en verder start ie nix op , bij processen (crtl+alt+del) staat er dan ook niks.
dit gebeurde toen ik een nieuwe videokaart erin heb geplaatst namelijk de Asus Radeon 9600 xt/td ,hiervoor had ik de Asus Geforce Fx 5200 kaart.
wat zou er aan de hand zijn ? want gta 3 doet het wel perfect , terwijl het toch 2 dezelfde engines zijn.
Help me please
:S ik heb alle mogelijke configuraties bekeken en verandert aan m'n videokaart maar nog steeds geen resultaat.