Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_391828 Welkom bij de Helpdesk van het Muziek & Film gedeelte Je kan hier al je vragen kwijt over Muziek & Films en er zal iemand zo spoedig mogelijk antwoorden.We behandelen hier in principe alles wat over Muziek en Films, Serie's etc. gaanIs je iets nog niet helemaal duidelijk? Of je wilt een opmerking maken over iets? PB me gerust en ik antwoord!
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392308 oke, dan vraag ik mijn vraag wel hier: weet iemand een leuk achtergrond muziekje die bij the dessert past? het liefst geen gepraat erin
Geplaatst: 18 april 200619 jaren comment_394495 Misschien moet je eens naar deze site gaan en misschien zit daar wat leuks tussen, ik weet alleen niet hoe je die dan naar je User Tracks moet kopieren
Welkom bij de Helpdesk van het Muziek & Film gedeelte
Je kan hier al je vragen kwijt over Muziek & Films en er zal iemand zo spoedig mogelijk antwoorden.
We behandelen hier in principe alles wat over Muziek en Films, Serie's etc. gaan
Is je iets nog niet helemaal duidelijk? Of je wilt een opmerking maken over iets? PB me gerust en ik antwoord!