Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392047 ik heb een vraag, als je een politie uniform aanhebt, herkent het leger je niet. maar waar kun je dan zo'n uniform vinden? ik heb het al geprobeerd met een uniform download, maar het leger herkent me nog. kan iemand me helpen?
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392057 ik heb een vraag,als je een politie uniform aanhebt, herkent het leger je niet. maar waar kun je dan zo'n uniform vinden? ik heb het al geprobeerd met een uniform download, maar het leger herkent me nog. kan iemand me helpen? Ik zal zo even een kaartje maken, voor je waar je het uniform kan vinden. Je moet even het pilitiebureau ingaan, volgens mij ligt hij in de douche. Je kan het uniform pas aan doen na de missie 'Copland' geloof ik. Of beter gezegd na die missie spawnt hij in het politiebureau. Veel plezier! Bewerkt: 15 april 200619 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392059 Je kan het politie uniform na de missie Copland Hij bevindt zich in het politiebureau. Ik heb hem even met pijltje aangewezen. Bewerkt: 15 april 200619 jaren door Typhoon
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392061 Hij bevind zich in Washington Beach! Dat is vlakbij de Malibu Club.
Geplaatst: 19 april 200619 jaren comment_395466 Je moet de eerste hal recht daar ligt de Politie Uniform.. In de Politebureau in WashingtonBeach.
ik heb een vraag,
als je een politie uniform aanhebt, herkent het leger je niet.
maar waar kun je dan zo'n uniform vinden?
ik heb het al geprobeerd met een uniform download, maar het leger herkent me nog.
kan iemand me helpen?