Jump to content
  • Reacties 53
  • Bezichtigingen 3.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Playstation3 kopen 64 leden hebben gestemd

1. 1. Ps3 kopen of niet

• ik ga hem zeker kopen
      21
    • ik ga hem mischien kopen
      14
    • ik weet het nog niet
      8
    • ik koop hem niet
      6
    • ik koop hem helemaal niet
      14

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_408364

Ik blijf gewoon bij de PC :) Handig,makkelijk en je kan er een stuk meer mee.Zelf geef ik eigenlijk de voorkeur aan de X-Box ; Betere Graphics en Games (Denk aan Halo 2 <--Exlusief X-Box).Btw ik kan ook zo beginnen gelijk jullie met jullie Kloty Speelpost... :duh: Btw,denk eraan...Als jullie allemaal zo Microsoft haters zijn koop dan geen PC met Windows op want die Microsoft-systemen zijn toch o zo kut ? :)

Bewerkt: door Velaro

Geplaatst:
comment_408978
Ik blijf gewoon bij de PC :) Handig,makkelijk en je kan er een stuk meer mee.Zelf geef ik eigenlijk de voorkeur aan de X-Box ; Betere Graphics en Games (Denk aan Halo 2 <--Exlusief X-Box).Btw ik kan ook zo beginnen gelijk jullie met jullie Kloty Speelpost... :duh: Btw,denk eraan...Als jullie allemaal zo Microsoft haters zijn koop dan geen PC met Windows op want die Microsoft-systemen zijn toch o zo kut ? :)

Ik heb ook geen Windows, Ik heb een MAC.

Geplaatst:
comment_410107
Ik ga de Sony Playstation 3 zeker kopen, want wie koopt er nou een stomme microstront xdoos360!!!

ben zeer bedroefdd :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

ontopic:ik ga hem niet kopen wie wil nou een gaystation3 kopen afgezien van de menaen die hem gaan kopen

xbox krijgt temminste veel leuke spellen halo 3 en halo 2.5 mijn lievelings spellen heb zelf ook halo 2.1 en halo1

Bewerkt: door killer of police

Geplaatst:
comment_410119
ben zeer bedroefdd :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

ontopic:ik ga hem niet kopen wie wil nou een gaystation3 kopen afgezien van de menaen die hem gaan kopen

xbox krijgt temminste veel leuke spellen halo 3 en halo 2.5 mijn lievelings spellen heb zelf ook halo 2.1 en halo1

Playstation krijgt toch meer spellen dan xbox.

Geplaatst:
comment_410122

Vraagje, hoe kom je erbij dat de doos betere gfx heeft? :{

Geplaatst:
comment_410254

Ik ben van plan zeker een playstation 3 aan te schaffen.

Het is zeker het geld waard en de launchgames zoals Call of Duty 3 en Grand treft auto Chicago zijn echt wel grote tittels.

Super ^_^

Merticus XVII

Geplaatst:
comment_410262

Ik weet het nog niet, ik kan met mijn rapport als het goed is geld krijgen van mijn ouders om een computer te kopen, als ik er veel geld mee krijg dan is mijn computer goed en begin in op de PC te gamen krijg ik wijnig geld dan word het misschien een PS 3. Want op deze PC kan ik nu niet gamen (iets met direct3d)

Geplaatst:
comment_411257
Ik ben van plan zeker een playstation 3 aan te schaffen.

Het is zeker het geld waard en de launchgames zoals Call of Duty 3 en Grand treft auto Chicago zijn echt wel grote tittels.

Super ^_^

Merticus XVII

Grand Theft Auto Chicago? Don't believe the rumors.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.