Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392237 hoi ik heb een probleem iederekeer dat is iets heb gedownload lukt het mij niet op het te openen daarstraks ik heb ik weer iets gedownload en doe zou ik graag gebruiken hier heb je de link en mss staat bij je en de iegenshappen hoe hij opend bij je klik weet iemand hoe ik alles terug normaal krijg en het goed kan open doen bij de eigenschappen
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392241 Wat jij download is een .Rar bestand, die kan je met Winrar openen, dat progammatje vindt je Hier. De meeste mod of ander spul wat je download zit nu in .Rar of .Zip bestanden. Dus dat progamma heb je wel voor veel dingen nodig.
Geplaatst: 15 april 200619 jaren Auteur comment_392311 Bedankt maar nu zegt hij dit Wat moet ik dan hier mee doen Bewerkt: 15 april 200619 jaren door kadee
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392321 Het downloaden ofzo is niet gelukt. Of je PC is ge-spywared.
Geplaatst: 15 april 200619 jaren comment_392343 Heb je hem dan opgeslagen op de computer? Of zeg je gewoon dat hij hem direct moet openen?
Geplaatst: 16 april 200619 jaren comment_392698 Heb je FF? Ga naar Extra->Opties->Dwonloads. Klik daar het bolletje aan wat zegt ''Mij vragen waar elk bestand moet wprden opgeslagen.'' Hier kan je de opsla-locatie kiezen. Iets handiger als je bureaublad iets te vol zit.
hoi
ik heb een probleem
iederekeer dat is iets heb gedownload lukt het mij niet op het te openen
daarstraks ik heb ik weer iets gedownload en doe zou ik graag gebruiken
hier heb je de link en mss staat bij je en de iegenshappen hoe hij opend bij je klik
weet iemand hoe ik alles terug normaal krijg en het goed kan open doen
bij de eigenschappen