Halloo ik ben nieuw hier en ik heb gisteren pas GTA Liberty City stories , tis een ongelooflijk spel , echt heel mooi allemaal , maar ik kan een missie niet halen ,, De missie is van Vincenco Cilli ofzo en de msisie heet : Smash And Grab , je moet een gang redden van de politie en de gang meenemen in een 4-plaats-auto. dat lukt me tot nu toe wel. Maar daarna komt de politie achter je aan ( duh ) en moet je zo snel mogelijk naar de Pay and Spray. Dat lukt me niet , telkens blokkeert de politie mij of mijn auto gaat naar de klote . ik wordt er langzamerhand gek van Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Alvast bedankt ,, groetjes ,, Satanboy ^^
Halloo ik ben nieuw hier en ik heb gisteren pas GTA Liberty City stories , tis een ongelooflijk spel , echt heel mooi allemaal , maar ik kan een missie niet halen
,, De missie is van Vincenco Cilli ofzo en de msisie heet : Smash And Grab , je moet een gang redden van de politie en de gang meenemen in een 4-plaats-auto. dat lukt me tot nu toe wel. Maar daarna komt de politie achter je aan ( duh ) en moet je zo snel mogelijk naar de Pay and Spray. Dat lukt me niet , telkens blokkeert de politie mij of mijn auto gaat naar de klote
. ik wordt er langzamerhand gek van
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Alvast bedankt ,, groetjes ,, Satanboy ^^