Jump to content
Geplaatst:
comment_392747

Ik vindt MSX 98 omdat dat zeker wel de radiozender is met de beste muziek. :Y

>>> Door Lantyz: Poll verwijderd, aangezien er alleen radiostations uit GTA LCS in staan, die niet de meest logische stations voor GTA VCS zijn.<<<

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_393209

Ik heb gestemd op LCFR, omdat het altijd grappig is om er naar te luisteren.

Maar het gaat zich waarschijnlijk in vc afspelen, dus LCFR kan niet kloppen want het is de afkorting van Liberty City Free Radio. Dus ik hoop op een zender die er op lijkt. (VCPR of K-Chat)

Geplaatst:
comment_393235

Ja inderdaad hij gaat in VC afspelen, en MrKookie post all radio-stations van GTA-3.

Dus de poll klopt niet.

Maar van de radio-zenders die er in Vice City waren kies ik voor Flash FM.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_393609
Ja inderdaad hij gaat in VC afspelen, en MrKookie post all radio-stations van GTA-3.

Dus de poll klopt niet.

Maar van de radio-zenders die er in Vice City waren kies ik voor Flash FM.

Ik heb alle radiozenders van Liberty City Stories gepost, omdat de vraag luidt: 'Welke radiozender moet ZEKER mee naam Vice City Stories'.

Dus bij deze:

Dus de poll klopt niet.

Geplaatst:
comment_396493
PS: Flitkikker, mooie 3D GTA2-sig :klap:.
500 ste post :D:D:D

Even ontopic hé mensen, ik mis echt Flash Fm; die mag voor de volle 100% mee naar een vervolg spel.

Verder Flashback fm kan ook wel mee, :bier: .

Bewerkt: door SummerBase

Geplaatst:
comment_397488

Ik weet het niet zo goed, Double Cleff FM vind ik het best bij liberty city passen (geen andere stad had deze zender met dat soort muziek).Maar toch stem ik op Flashback FM. :D

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.