Geplaatst: 16 april 200619 jaren comment_392973 Ik zat bij zo'n bestandje zijn eigenschappen te kijken en zo.. Ik deed toen bij kenmerken verborgen aanvinken en toepassen. Tsja.. toen verdween hij... Weet iemand hoe ik dat nou weer terug kan halen?? Bedankt.
Geplaatst: 16 april 200619 jaren comment_392981 ja je moet weer deze opies nemen en dan terug het oogje weg vinken. Dan heb je het normaal terug Ik heb hier even een screen van : normaal is het dit Bewerkt: 16 april 200619 jaren door kadee
Geplaatst: 16 april 200619 jaren comment_392984 Ik zat bij zo'n bestandje zijn eigenschappen te kijken en zo.. Ik deed toen bij kenmerken verborgen aanvinken en toepassen. Tsja.. toen verdween hij... Weet iemand hoe ik dat nou weer terug kan halen??Bedankt. Je moet dit doen: Deze Computer -> Extra -> Mapopties -> Tabblad weergave -> Helemaal onderin staat: Verborgen bestanden en mappen weergeven en Verborgen bestanden en mappen niet weergeven. Ze het op: Verborgen bestanden en mappen weergeven. En dan de map/bestand opzoeken -> Eigenschappen -> Verborgen uitvinken. Dan weer naar Deze Computer -> Extra -> Mapopties -> Tabblad weergave -> Verborgen bestanden en mappen niet weergeven! Nu moet hij blijven staan, en dan is het klaar.
Geplaatst: 16 april 200619 jaren Auteur comment_392992 Ja ik heb het nu weer terug gekregen, bedankt allebei!
Ik zat bij zo'n bestandje zijn eigenschappen te kijken en zo.. Ik deed toen bij kenmerken verborgen aanvinken en toepassen. Tsja.. toen verdween hij... Weet iemand hoe ik dat nou weer terug kan halen??
Bedankt.