Geplaatst: 16 april 200619 jaren comment_393211 In deze tut leg ik jullie uit hoe je deze achtergrond maakt. Wat vind je van deze tut? En vragen mogen gerust gesteld worden! Heb jij photoshop in het engels? klik >>> Door .Levi.: In het vervolg even [PS] voor de topic titel zetten, dit staat ook in de tutorial regels. [Ps], omdat het alleen met photoshop is gedaan en niet mer imageready [iR]. <<< Bewerkt: 19 april 200619 jaren door tallex
Geplaatst: 18 april 200619 jaren comment_394695 Jammer dat je de nederlandstalige versie hebt. Dan is het namelijk ietsje moeilijker om de dingen terug te vinden. Anders toppie!
Geplaatst: 19 april 200619 jaren comment_395620 Wow, ik verwachtte iets heel anders bij een achtergrond, als in wallpaper
Geplaatst: 21 april 200619 jaren Auteur comment_396956 Wow, ik verwachtte iets heel anders bij een achtergrond, als in wallpaper ? Bewerkt: 4 januari 200718 jaren door tallex
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582828 Mooie tut tallex, maar de vertaling op die site die je opgaf is nogal onduidelijk: Volgens de site vind ik arcering bij Filter->Brush strokes->accented edges en dan kom ik dit uit: het is ook mooi , maar ik had graag geweten hoe je aan jouw effect komt.
Geplaatst: 17 februari 200916 jaren comment_1274996 dit komt er bij mij uit PS ik heb net een account maar ik zit al een week op deze site maar had nog geen account
In deze tut leg ik jullie uit hoe je deze achtergrond maakt.
Wat vind je van deze tut?
En vragen mogen gerust gesteld worden!
Heb jij photoshop in het engels? klik
>>> Door .Levi.: In het vervolg even [PS] voor de topic titel zetten, dit staat ook in de tutorial regels. [Ps], omdat het alleen met photoshop is gedaan en niet mer imageready [iR]. <<<
Bewerkt: door tallex