Geplaatst: 16 april 200619 jaren comment_393347 Ik zit een hele tijd met een vraag in mijn hoofd bestaat er eigenlijk een Totaal Conversion mod voor Gta III zoiets als Grand Tani Island maar dan voor Gta III Alvat Bedankt
Geplaatst: 17 april 200619 jaren Auteur comment_393647 Bedankt!!!! alleen bedoelde ik dat je je eigen gebouwen kan maken want deze is meer een soort mod dat alles anders is
Geplaatst: 17 april 200619 jaren comment_393681 Ik denk niet dat je zo iets gaat vinden. Er zijn bijna gaan TC's uitgekomen voor gta3. Voor vice city heb je er een paar. En voor SA komen ze volop op. Ik hou je zeker op de hoogte. Als ik iets vind. Maar voor de moment heb ik niks gevonden.
Geplaatst: 21 april 200619 jaren Auteur comment_396776 oké maar ik heb effe nog een vraagje: kan Grand Tani Island voor Gta SanAndreas ook voor Gta III worden gebruikt
Geplaatst: 21 april 200619 jaren comment_396786 Nee, Omdat je een hoop moet converteren en missie's aanmoet passen. Het loont de moeite gewoon niet want er zijn niet veel mensen die op GTI voor gta3 zitten te wachten.
Ik zit een hele tijd met een vraag in mijn hoofd
bestaat er eigenlijk een Totaal Conversion mod voor Gta III
zoiets als Grand Tani Island maar dan voor Gta III
Alvat Bedankt