Geplaatst: 17 april 200619 jaren comment_394064 Ik vind dat je flink moet wennen aan San Andreas, wanneer je GTAIII uit hebt en bijna klaar bent met ViceCity. Wanneer je op de fiets stapt in GTA SA moet je dit met de W doen en niet meer met UP. Gelukkig kan je je eigen instelingen veranderen.
Geplaatst: 19 april 200619 jaren Auteur comment_395529 Ja inderdaad, ik heb er echt lang tussen de opties moeten neuzen voor ik kon vinden hoe je de muis normaal kon gebruiken, dat was echt lastig ! Het spelen met de muis is erg lastig, ja
Geplaatst: 22 april 200619 jaren comment_397684 Dat is inderdaad wennen maar je gaat het later niet meer merken
Geplaatst: 23 april 200619 jaren comment_397979 Ja, de muis was idd heel irri... in vice city was omhoog en omlaag kijken precies het tegenovergestelde volgens mij als bij sa (ik bedoel: als je met de muis op en neer gaat zeg maar)
Ik vind dat je flink moet wennen aan San Andreas, wanneer je GTAIII uit hebt en bijna klaar bent met ViceCity.
Wanneer je op de fiets stapt in GTA SA moet je dit met de W doen en niet meer met UP.
Gelukkig kan je je eigen instelingen veranderen.