Geplaatst: 17 april 200619 jaren comment_394284 En ja hoor.....ik zit weer vast bij Freefall. 10 keer geprobeerd, maar tevergeefs (al ben ik er steeds bijna). Heeft iemand tijd/zin om deze even te doen. Dank alvast Dank alvast Goliat .....ja, morgenmiddag is vroeg zat
Geplaatst: 17 april 200619 jaren comment_394286 Schaapjes help ik graag, is het goed als ik 'm morgenmiddag post? Edit: Toen ik zei dat ik 'm morgen zou doen was ik even vergeten dat ik morgen m'n PC moet laten wegbrengen omdat ie nogal raar doet de laatste tijd Ik heb 'm daarom nu al gedaan Missie gehaald Reward: $15.000 en Respect + Succes met GTA verder uitspelen Bewerkt: 18 april 200619 jaren door Goliat
Geplaatst: 18 april 200619 jaren Auteur comment_394903 Hartelijk dank Goliat voor het halen van de missie. Hij doet het als een zonnetje!!!! Topic meteen gesloten (dat mag ik lekker )
En ja hoor.....ik zit weer vast bij Freefall. 10 keer geprobeerd, maar tevergeefs (al ben ik er steeds bijna). Heeft iemand tijd/zin om deze even te doen. Dank alvast
Dank alvast Goliat
.....ja, morgenmiddag is vroeg zat